Як встигнути все зробити до свята?

підготовка до свята

підготовка до святаЗазвичай, перед настанням Нового року ми хочемо позбутися всього старого, прибрати і прикрасити дім. Щоб усе встигнути, розбийте час, який ще залишився, на чотири етапи. Кілька днів відведіть для того, щоб позбутися непотрібних речей. Зазирніть в усі куточки і шафки, повикидайте все зайве.

Якщо не можете наважитися викинути якусь річ, користуйтеся цим правилом: все, чим ви не користувалися понад рік, – непотріб! Можливо, якісь речі знадобляться вашим знайомим і родичам.

Разом із цим, все, що залишиться, поскладайте на свої місця.

Не залишайте велике прання на останні дні. Одяг, штори, скатертини, рушники треба освіжити. Необов’язково “влаштовувати це у вихідний день. Завдяки пральним машинам ви можете прати щодня. Сьогодні — штори, завтра — одяг тощо.

Після цього влаштуйте генеральне прибирання. Вам треба вимити вікна, дзеркала, люстри. Протерти полиці, двері, книжкові шафки. Почистити килими, м’які меблі. Почистити сантехніку і кахельну плитку. Вимити холодильник, плиту тощо. Цю роботу також варто розділити.

І наостанок — прикрашання дому до свята. Після того, як усю роботу зроблено, можна купувати ялинку, складати святкове меню і закуповувати продукти. Правила прибирання. Для того, щоб прибирання не стало для вас мукою, дотримуйтеся цих правил – і побачите, як легко можна утримувати дім у чистоті:

1. Вдома жінка має виглядати жінкою, навіть тоді, коли миє посуд або прибирає. Тож, прокинувшись, одягайтеся так, щоб вам було зручно і не соромно, якщо прийдуть неждані гості. Тепер можна приступати до виконання хатньої роботи.
2. Не пхинькайте і не скаржтеся на життя.
3. Вважається, що кухня – це є обличчя господині, при цьмоу мийка – обличчя кухні. Тому вона завжди має сяяти.
4. Одразу ж прибирайте після себе. Наприклад, приготувавши їжу, одразу ж мийте посуд, плиту, витирайте столи. Закінчивши читати книгу, одразу ж поставте її на полицю. І так постійно. Спочатку це може дратувати вас, та потім ви помітите, наскільки менше безладу почало виникати.
5. Не робіть кілька справ одразу.
6. Заведіть собі зошит і плануйте весь свій день.
7. Наводячи лад у шафах, полицях і комодах, не витягуйте більше речей, ніж зможете розсортувати протягом години. Інше відкладайте на наступний раз.
8. Прибирайте швидко, не розтягуйте це надовго.
9. Кожного вечора пройдіться по будинку і по прибирайте «зверху». Розкладіть на місця речі, підметіть, помийте посуд. Але не розтягуйте це до ночі.
10. Складайте список справ перед сном на наступний день. Подумайте, що приготуєте на сніданок, приготуйте чоловікові та дітям свіжий одяг.
11. Приміщення, які швидко захаращуються, треба прибирати поступово, виділяючи на це по 15 хвилин щодня.
12. Починайте прибирання з викидання непотрібних речей. Заходьте в кімнати з пакетом для сміття і викидайте все зайве.
13. Поділіть свою квартиру на 4 зони: 1 – передпокій та вітальня, 2 – кухня і комірчина, 3 – дитяча і ванна, 4 – туалет і спальня. Щотижневе генеральне прибирання проводьте лише в одній зоні, в інших влаштовуйте гігієнічне прибирання. Це дозволить підтримувати чистоту в усьому домі, не витрачаючи на це вихідні.