Візитка – основи створення

Візитка

Візитка У сучасному світі, візитка є необхідним атрибутом ділової людини. З роками процес творіння візитних карток перетерпів багато змін. На сьогодні, візитки характеризуються оригінальним, неординарним і виразним дизайном.

Створення візитки вимагає індивідуальний підхід і розпочинається із створення концепції і дизайну макету. Спочатку, слід обдумати функції візитки і до яких цільових груп вона буде спрямована. По-перше, візитка надає дані про власника. По-друге, надається контактна інформація. По-третє, візитка акцентує увагу на образі організації або власника візитки.

Наприклад, представнику керівної посади більше підійде класичний стиль візитки, з вираженим мінімалізмом. Володареві творчої професії слід вибрати оригінальну, барвисту візитку.

Основні принципи створення візитної картки:

1. Обов’язкове включення основної інформації (логотип і назва компанії, ім’я і прізвище, посада, адреса і контакти). Логотип і назва компанії зазвичай розташовані у верхньому лівому кутку. Іноді візитка містить слоган або девіз компанії. Його варто вписати в самому верху візитки і підкреслити заголовними буквами. Прізвище і ім’я і контактні дані вирівнюються по середині, по лівому або правому краю. Також, можна вирівняти прізвище і ім’я справа, а контактні дані ліворуч. В цьому випадку, акцент буде на ім’я.

2. Якість паперу і роздруку. У пресі візиток використовуються різні способи (шовкографія, тиснення, цифровий друк), з яких слід вибрати найбільш відповідний. Не рекомендується друкувати візитки на звичайному картонному папері.

3. Інформація на візитці має бути нехитрою і сприйматися як одне ціле.

4. Простота і оригінальність.

Рішення щодо кольору залежить від переваг замовника, але не варто перевантажувати візитку великою гамою кольорів. Достатньо використати пару кольорів, які гармоніюватимуть між собою і зроблять візитку унікальною.

P.S. Если честно, то в последнее время визитки немного теряют свою актуальность. Вместе с тем люди охотно берут сувениры от тех или иных компаний например ручки с логотипом или блокноты. Их можно эффективно использовать для рекламных акций.