Вірусний маркетинг: що це таке і в чому його особливості

Вірусний маркетинг

Вірусний маркетингВірусний маркетинг – саме поняття складається з двох слів, цікавих за змістом окремо і у спільному контексті. Маркетинг – це просування послуг, брендів або продуктів з застосування позетивних відгуків користувачів. Вірусний – це методики подібно біологічному визначенні, що базуються на принципі підштовхування користувача на передачу необхідного вам повідомлення якомога більшому колу своїх знайомих, друзів, близьких. Тобто деяка система засобів управління діяльністю даного індивіда в своїх цілях. Кількість розповсюджень інформативних повідомлень росте як сніжна лавина від користувача до користувача, що і є основною метою, що просуває, але на строго задані теми.

Грошові витрати тут мінімальні. Вдача вашого рекламного «піар» кроку залежить від «грамотності» розробки самого маркетингового вірусу, ніж привабливіше буде викладена в ньому інформація, тим швидше більше число людей її отримають і прочитають. Тут простежується два основних напрямки дії розробників, а саме:

  • привабливість форми передачі повідомлення. Невеликий відео ролик, музична заставка з широко відомою музичною темою, цікавий відео матеріал і так далі. Все це спонукає те, щоб поділитися хоч з ким-небудь;
  • незвичайність оформлення інформації. Рядочки у формі рекламного девізу, пародія на відому пісню або житейську мудрість, цікавий молодіжний сленг і так далі.

Застосування принципів вірусного маркетингу простежується в просуванні товарів усіх відомих світових виробників. Ним користуються як невеликі компанії, так і величезні виробничі або торгові концерни. В даний час йде стрімкий розвиток такого рекламного інструменту через організацію величезного числа онлайнових співтовариств, сайтів швидкого завантаження та передачі інформації між користувачами, безкоштовних поштових скриньок, соціальних мереж…

Простежується тенденція до ще більш стрімкого зростання даного рекламного напрямку, так як кожен третій, який отримав, щось що його зацікавило, пересилає дану інформацію своїм друзям або знайомим. Сьогодні вірусний маркетинг отримав нове називання «партизанський маркетинг», так як ведеться без видимого присутності, а іноді й самого загального уявлення, про людину (компанії, фірмі) його «засновника».

P.S. В интернете вирусный маркетинг за счет современных технологий особенно популярен. Ваша компания организовывает доставку цветов москва будь то или любой другой город – можно придумать какую-то нестандартную акцию или действие, что заставит рассказать всем о ваших услугах.