Унікальна торгова пропозиція

Унікальна торгова пропозиція

Дана стаття про унікальну торгову пропозицію. Вона має бути у кожного, хто хоче підняти свій бізнес на новий рівень або спокусити клієнтів на купівлю своєї продукції.

“А у нас дешевше”

Дорогі читачі, у усіх дешевше. Кожен 2-й бізнесмен пише в конкурентних перевагах цю фразу. Унікальна торгова пропозиція має виражати усі ваші конкурентні переваги, що так чи інакше стосуються клієнта. Враховуючи те, що ви знаєте свій бізнес найраще, замисліться щодо конкретних переваг але виключаючи при цьому вартість продукції. Будьте нестандартні.

У наш час застарілі кліше та шаблони тільки все псують. Варто ще звернути увагу на те, що люди купують не конкретно товар, а думають в першу чергу про те навіщо їм він буде потрібен. Тобто купуючи дрель, туалет або рекламу вони дбають про свій час, свої умови життя, чистоту, вигоду для бізнесу і т.п.

Якщо ви наприклад займаєтеся амвей, то можете у якості своїх переваг концентруватися на унікальних властивостях товарів. Заглянувши в амвей каталог там можна знайти засіб очищення будь-яких металевих виробів, спеціальну зубну пасту і таке інше. Кожен продукт має певні уникальні особливості.

Особистий досвід

Можу привести приклад з особистого досвіду коли розробляв сайт веб-студії. У мене було багато власних думок, я вивчав те, що пишуть конкуренти. І мене вразило те, наскільки все у усіх однакове. Найголовнішою конкурентною перевагою для студії я вибрав час. Усі вибирають гроші, а я згадав прислів’я “Час – гроші”, і відштовхувався від цього. У результаті, попрацювавши над текстом, написав приблизно наступне: “Ви економите свій час! Кожен проект розрахований на певну кількість годин”.

Я був послідовним, тому услід за часом були гроші. Але писати про те, що у нас дешевше, я не став. Народилася це одна цікава ідея: кожному сайту ми робили первинну оптимізацію сторінок. Це не так складко але в результаті на сайті додали цю фішку як перевагу: “Для кожного сайту робиться первинне просування, що дозволить вам заощадити. Ви фактично економите свої гроші!”.

І так далі. На даний момент я вже розумію, що конкурентних переваг у нас стало більше. Тому найближчим часом я перероблю свою унікальну торгова пропозицію. Хороша унікальна торгова пропозиція дасть вашому клієнтові мотивацію, вивчити детальне те, що ви пропонуєте. Ну а після цього починається вже чистий маркетинг: спілкування з клієнтом, замовлення і обслуговування.