Ціноутворення

Ціноутворення

Як ви визначаєте ціну на свої товари? Орієнтуєтеся на дядю, яку ціну встановив він, обдираєте 2-3%, додаєте кілька відсотків до закупівлі або ж просто, раз поставивши ціну керуючись суб’єктивним бажанням, по більшій частині не змінюєте її? Правильне ціноутворення є основною умовою утримання ваших позицій на ринку. Статистика показує, маленькі фірми занижують ціни, і намагаються їх не завищувати.

Перш ніж зайнятися ціноутворенням на свої продукти, спробуйте відповісти на деякі питання. Чому люди купують товари у вас? Якісні чи ваші послуги і товари? Чи завжди ви виконуєте свої зобов’язання? Чи завжди клієнти задоволені вами?

Є прислів’я «Оборот – данина марнославству, прибуток – данина здоровому глузду». Уступіться продукції, для якої необхідні великі обсяги, щоб отримати прибуток. Припустимо, великий оборот начебто корисний з точки зору підрахунку доходів і витрат, тим не менш, вашого банкіра цікавить справжня прибуток. У 1980 – роках оборотність капіталу у багатьох компаній істотно збільшилася, але разом з тим прийшли збитки від безнадійних боргів, великих кредитів і витрат на розширення бізнесу.

Ціна повинна відповідати запитам ринку, це повинно стати аксіомою. Хоча подібне легше рекламувати, ніж дотримуватися його, але це повинно стати ключовим мірилом вашої компанії.

Витрати на виробництво не грають практично ніякої ролі; яку ціну готовий сплатити споживач – ось це справді важливо. Приміром, якось журналом «Which?» Була досліджена цінова політика компаній, що продають косметику для особи. Так ось, вартість крему, виробленого лідером, під Різдво склала кілька фунтів, а витрати на його виробництво 5 пенсів.

Безумовно, ви зобов’язані знати, що вам варто виробництво товарів, але кінцева вартість від цього залежатиме не зобов’язана. Щоб формувати ціни, необхідно мати в розпорядженні конкретні цифри, що показують хоча б саму малу прибуток , якщо тільки, ви не альтруїст і деякі види товарів не є завідомо нерентабельними. В іншому, можна підвести підсумок: не женіться за оборотом, виробництво повинно бути конкурентоспроможним, ціна повинна влаштовувати споживача, а не запити підприємства.

P.S. Если речь идет о товарах и услугах, то вопрос качества также немаловажен будь то окна пластиковые http://terraokna.ru/ или межкомнатные двери – такие вещи выбираются не только исходя из цены, но и оцениваются по другим параметрам.