Сила слів

«Єдина справжня розкіш – це розкіш людського спілкування.»
А. Сент-Екзюпері

«Якщо людині сто разів сказати, що вона свиня, то та почне хрюкати» – не знаю кому приписати цей вислів, тому вважаймо його народною мудрістю. І справді, інколи словом можна досягти набагато більшого результату, ніж ділом. Майстерність спілкування – яка вона і як нею оволодіти?

Перше, що ти повинен (на) зробити — це справити гарне враження на людину. Саме у перші 30 хвилин спілкування у нашому мозку фіксується інформація про людину, з якою спілкуємось. Звісно, ця думка потім багато разів трансформується і лише з часом формується повне враження про людину.

Що ж зробити такого, щоб тебе сприйняла компанія?

Правило перше ( важливе) : усміхайся. Ні, не треба «ржати» є на те причина чи немає. Просто мило усміхайся. Усмішка ж нічого не коштує, але дає багато. І якщо ти не маєш чим поділитись з іншими — поділись своєю усмішкою.

Правило друге ( стандартне) : будь гарним слухачем. Людина, яка з тобою розмовляє понад усе цікавиться сама собою, своїм баченням проблеми та своїми бажаннями, а не твоїми справами. Цікавлячись життям людини, ти автоматично зацікавлюєш її собою. Пам’ятай про це, коли розпочинатимеш розмову.

Правило третє ( обов’язкове) : поважай думку іншої людини. Ніколи не кажи фраз на зразок «Ви неправі». Такі вигуки найчастіше сприймають як особисту образу. Як уникнути суперечок? Наведу простий приклад — фараон Єгипту Ахтой дав своєму синові одну життєву пораду, яка і сьогодні не втрачає цінності : «Будь дипломатичним, синку. Це допоможе тобі добитися свого».

Правило четверте ( продовження третього) : не критикуйте. Починати дружбу ( чи стосунки) завжди потрібно з похвали та чесної високої оцінки. В перші дні знайомства з людиною вкажіть їй на її плюси, на хороші риси характеру і таке інше.

Правило п’яте ( загальне) : завжди будь щирим. Ніколи не обіцяй того, чого не зможеш виконати. Варто забути про користь для себе і почати думати про користь для ближніх своїх. А якщо вже не можеш без того. Щоб отримати вигоду у ситуації, то навчись зіставляти користь для себе з бажанням іншої людини.

Правило шосте (останнє) : перестань хвилюватись! Найпростіший спосіб цього досягти — маніпулювання власною свідомістю : думай, що ти впевнений у собі і ти ним станеш. Знайди себе і будь собою!

Як бачите, шлях до самовдосконалення не такий вже й складний, головне — бажання. Можу сказати з власного досвіду, що у житті щастить тим, хто любить життя. Або так :» Навчись любити життя і воно полюбить тебе». Якщо тобі дістався лимон — зроби із нього лимонад! Намагайся нести людям позитив і гарний настрій — вони відповідатимуть тим самим. Для того, щоб привернути до себе увагу не обов’язково одягатись у яскраве вбрання, викрикувати матюки і робити ще деякі безглузді вчинки. Варто просто бути собою і пам’ятати : ти у цьому світі один (на) така і більше нема схожих на тебе, ти особистість, яка може всього добитись сама! Ти цікава і розумна ( а головне, впевнена в собі), людина! Життя дається лише раз — насолоджуйся ним сповна!

Народилась неважливо коли, але жаль, що не восени. Люблю жовте листя, мокрі лавки, львівську бруківку і червоні доріжки на сходах. Люблю життя, і чекаю на взаємність. Не вірю в гороскопи, не вірю в долю, вірю в себе.
  • Десь чув що за перші 30сек складається враження про людину.

  • Тарас

    Насолоджуйтесь життям, бо воно таке коротке ;)

  • байдуже скільки прожити! Важливо, щоб ти прожив цей час гідно…

  • NicKeLas

    Дуже сподобався другий пункт. Я то ним вже давно користуюсь, а ось щоб про це хтось говорив чи писав – не помічав.
    Щодо пункту про “Ви неправі” – то ніколи не кажи “ніколи”. Бувають випадки, коли людина неправа, і вже не до поваги, треба спробувати їй це пояснити, поки не пізно. Але як варіант для менш серйозних випадків можу запропонувати “Можливо Ви й праві, але в мене теж є своя думка з цього приводу”.

  • NicKeLas? можна вказати людині на її помилку, але при цьому вжити іншу фразу на зразок ” Я з вами дещо не погоджуюсь” і т.д. Я ж писала про перше спілкування з людиною, першу зустріч. В такі моменти таки не варто вказувати на “неправоту”.

  • Руслан

    Не вистачає практичних порад, як на мене. *виправляю* Років у 14 була в мене проблема, я не знав про що можна спілкуватись з людиною, котру давно знаю (номінально), але нічого про неї не знаю :) приклад – сусід, з яким ДОВОДЕТЬСЯ пройтись 200 метрів. Він пам’ятає мене маленьким, я його теж пам’ятаю, але великим хДД про що з ним спілкуватись не знаю…

    Тут я зрозумів, що потрібні стандартні фрази та питання: “як тобі погода”, “а де ти вчишься?”, “І як тобі викладачі?”… взагалі питання що мене, наприклад, не хвилюють зовсім… і чим більше знаєшь таких фраз тим легше. Є порада – читайте книжки. Будь які, лише дочитуйте до кінця…

    Доречі, на стандартні питання не можна відповідати стандартно: “нормально”, “у універі”, “вчителі намальна”… Чим більше експрессії у словах, жестах тим ти вище у очах інших людей… реально, я ще не знаю нашо мені ті люди, але досвід показує, шо зайвими вони не бувають :)

  • Руслан

    Sautumn, доречі, я не згоден з твоєю останнею реплікою :) вважаю, що людина яка реально не має рації, а стверджує що її думка єдиновірна НЕ ПРАВА! Не може бути інакше… А людина, що не може сприймати на свою адресу АДЕКВАТНУ критику, як на мене, просто не гідна… Звісно, покривати лайкою, дійсно не варто, але ж вона/він не прав, а вважає що прав… А суперечка (спор) є гідним відзеркаленням людини. Так, одна суперечка зможе показати більшість рис людини:
    1. Чи легко її вивести з себе
    2. На скільки ця людина розумна, як формує свою позицію
    3. Скільки у людини є аргументів для пояснення своєї правоти
    4. На скільки людина стійка та надійна (якщо суперечка закінчується фразаю: “ай заманав ти мене, я не хочу більш на цю тему розмовляти” – це не діло :)
    5. Скільки у людини гордині, щоб признати свою неправоту :)

    Це як гра в шахи, тільки швидше та спідручніше :)

    Щось я сьодні розпатякася ;)

  • Ну, по-перше, мене радує те, що хтось цю статтю таки читав! В дечому я з тобою погоджуюсь, але втомилась повторювати те, що і так очевидно. Стаття про те, як СПОДОБАТИСЬ компанії. Поради універсальні , а твоє бачення – то твоє бачення, воно у кожного різне)

  • MrChex

    Я навіть ретвітнув цю статтю хДД

  • MrChex

    ахах… виходить так )))

  • Ну, я тепер перед тобою в боргу, виходить…

  • навіть не знаю як то розраховуватись)

  • MrChex

    Життя довге :) щось вигадаємо, якщо, звісно, я не накладу на себе руки, хоча це малоймовірно хДД

  • Катерина

    Про посмішку я згодна на сто відсотків!!! Згадується весела пісенька “Улыбайся! Это раздражает всех”. Потрібно насправді частіше посміхатися. Ми так часто про це забуваємо.

  • Усмішка – як візитна картка…

  • TasiaLviv

    гарно написано)) слова дійсно мають силу…