Сучасні медіа-носії – для повноцінного просування вашої справи

медіа-носії

медіа-носіїТрадиційним атрибутом вуличного оформлення давним-давно стала широкоформатний друк і зовнішня реклама. З плином часу зовнішня реклама змінилася до невпізнання: вона пройшла шлях від простих афіш до об’ємно-просторових, технічно складних виробів з енергозберігаючою підсвічуванням і нестандартним дизайном.

У результативності зовнішньої реклами переконувати не потрібно. Різноманіття її видів і типів переслідує різні цілі. Всі рекламоносії можна розбити на:

  1. Покажчики: щити, вивіски, штендери та інше.
  2. Оригінальні і стильні дорогі конструкції, які розробляються по індивідуальних проектах: об’ємні літери, неонова реклама, дюралайт.
  3. радиційні медіаносії, необхідні для рекламування товарів і послуг, і розраховані на масову аудиторію.

Щоб зовнішня реклама, якою перевантажений людина, дійшла до його свідомості, треба, щоб вона була яскравою і такою, що залишиться в пам`яті. З таким завданням чудово справляється фірма “Світ тісний”, фахівці якої візьмуть на себе весь спектр робіт: від формування дизайну до обслуговування і монтажу. Компанія має власне виробництво з підготовленими фахівцями, має свою власну мережу білбордів – найбільш популярного виду реклами, а також займається популярної рекламної на громадському транспорті.

Більше вісімдесяти відсотків рекламних конструкцій країни знаходиться в Москві. Встановлювати в районах рекламу накладно через віддаленість і складності в управлінні. Вирішено на цей момент питання несанкціонованої установки і більшість великих компаній ухвалило встановлені “правила гри”. Вся мережа щитів в Іжевську функціонує відповідно до норм. Але, в найближчі роки реклама Підмосков’я буде змінюватися на увазі укрупнень, які пов’язані з приходом сюди московських організацій. До мінусів можна віднести недостатнє число нестандартних, великих форматів, найбільш дохідних для агентств реклами. Зазвичай, вся зовнішня реклама знаходиться в руках 3х провідних організацій, які володіють більше 1000 рекламних конструкцій. Всього 10% ринку дістається іншим компаніям Іжевська. Серйозною конкурентної боротьби між фірмами немає, та і зробити це в невеликому місті важко. Адже всі конструкції на увазі, на увазі цього рекламодавець сам вибирає місце розташування рекламного щита і саме в ту компанію, яка володіє даними щитом, звертається. Фахівці вважають, що в наш час попит і пропозиція на сучасному ринку зовнішньої реклами відносно стабільний.

На другому місці після зовнішньої реклами знаходяться друковані видання, глобальна павутина Інтернет, телебачення і радіо. Але, у зв’язку з тим, що медіа-носії продовжують дорожчати, найближчим часом передбачається зростання недорогий зовнішньої реклами, в основному магістральних щитів. Потім йдуть: дахові, світлові і неонові установки, перетяжки, світлодіодні вивіски, штендери та інформаційні стенди та інше. Поліграфія в Іжевську, дуже затребувана пару трійку років тому (коли її було мало), на цей момент кілька здала свої позиції, оскільки поштові ящики просто закидані листівками. Це і є причиною скорочення їх ефективності. Розуміючи це, необхідно шукати інші підходи. Йти по одній колії – це явний програш.