Сучасні методи просування сайту

просування сайту

просування сайтуГоворячи про просування сайту треба відмітити, що воно може робитися за допомогою “білих” і “чорних” методів розкручування. “Чорними” методами називаються заборонені прийоми просування, за які пошукові системи можуть занести сайт у бан-лист, тому розглядати такі методи в цій статті ми не будемо, а відразу почнемо розглядати “білі”, тобто дозволені методи просування сайтів.

Контекстна реклама

Цей спосіб полягає в оплаті рекламних оголошень вашого сайту, які відображатимуться користувачеві при певних пошукових запитах. Такий спосіб зручний тим, що оплата робиться за конкретну кількість переходів по вашому оголошенню, а не за час, впродовж якого вона демонструється. Таким чином, клієнт платить за реальних відвідувачів, які дійсно відвідали ваш сайт. Чимось це схоже на просування по трафіку, що пропонує компанія Webpromo http://www.web-promo.ua/promotion/traffic/ коли ви платите лише за позитивний результат. Однак така розкрутка дешевша контекстної реклами.

Баннерная реклама

На сьогодні баннерная реклама стає менш популярною, хоча при правильному підході вона теж може принести додатковий трафік ресурсу. Важливо щоб банери булі розміщені на сайтах, тематика яких схожа із спрямованістю вашого проекту. Банери, які розміщуються на сайтах інших тематик, не приносять очікуваного результату і їх використання виявляється не рентабельним.

Вірусний маркетинг

Вірусний маркетинг – це дещо екзотичний спосіб залучення трафіку на сайт. Особливістю вірусного маркетингу є те, що в цьому випадку поширюють інформацію самі користувачі. Приміром, цікавий відеоролик, в якому фігурує якийсь товар, може за лічені дні стати популярним серед величезного числа користувачів, які в результаті відвідають рекламований ресурс.

Публікації новин

Досить дієвим методом просування сайту є реклама на тематичних форумах. Тільки в цьому випадку треба уміти правильно скласти текст повідомлення на форумі, яке зацікавить відвідувачів. Звичайно ж, для того, щоб притягнути саме цільову аудиторію треба вибирати форуми з тематикою відповідній тематиці вашого проекту. Також сюди можна віднести пресс-релізи.

Досить ефективним може виявитися просування новинами. Якщо ви викладаєте на свій сайт новини, які перетинаються своєю темою із спрямованістю вашого ресурсу, то цей запис після індексації в пошуковій машині, здатен швидко притягнути до себе відвідувачів. В цьому випадку дуже важливо опубліковувати новини швидше, ніж ваші конкуренти інакше запис вже не буде таким актуальним і відповідно ефективним.