Сучасне кіно – індустрія несмаку?

Уривок з кінофільму "Шеренга" (Сербія)

Звичайний будній день. Зібрався піти я в кіно. Хоча можна влаштувати подібний сеанс і вдома, але в кінотеатр піти набагато цікавіше. І тут постав вибір, на який саме фільм сходити. Саме з цього моменту розпочались труднощі.

Нічого особливо цікавого я не знайшов. I як так може бути? Склалось враження, що нормальних фільмів не показують. Якщо не якась трохи тупувата містика, так бойовик з “непередбачуваним” сюжетом. То я, певно, остаточно звар’ював, чи світ накрила хвиля несмаку? Як можна знімати таку велику кількість схожих фільмів про одне і теж саме, а у всіх рекламах кричати про новий супер блокбастер_екшин_і_тому_таке _подібне? Тож, не обійтись без вбивства, чи там когось викрали. А ще, краще показувати чуйних та( насправді) добрих грабіжників, які рятують світ. Дурня повна! !!

Уривок з кінофільму "Шеренга" (Сербія)

Можливо, я трохи перебільшую. Та в загальному все так і виглядає. Хоча, звісно, знімають і (навіть) показують в нас хороше кіно, та якось іншим разом. Тому цього вечора було обрано похід в піцерію, та прогулянка в парку.

Дякуємо Андрію за те, що висловив свою думку. Ваші міркування на цю тему чекаємо в коментарях. Ви також можете опублікувати свою статтю. Невелика інструкція та поради, як це можна зробити.

  • Володимир Урмак

    Сьогодні кіно — це продукт! Та є некомерційне, арт-гаусне кіно. В кінотеатрах воно показується у вигляді різноманітних там фестивалів. Наприклад, “Фестиваль японського кіно” що йде зараз в кінотеатрах. Або Мангетенський фестиваль короткометражок.
    Маю навіть ідею створити щось таке про кіно, яке дуже люблю. Можна навіть рубрику на Молоді для рецензій та анонсів.

  • Тарас

    Така рубрика на Молоді вже є. І рецензіх там були. Ось тут подивись http://molodi.in.ua/category/kino/ Просто зараз нікому писати. Ти можеш долучитись до нашої команди

  • Особисто я не вважаю сучасну індустрію індустрією несмаку. Навпаки, останнім часом виходить дуже багато цікавих фільмів різних жанрів. Сама ідея кіно полягає у тому щоб розважати, і переглядаючи черговий фільм я хочу відпочити (якщо це комедія) чи попереживати (якщо це фільм жахів чи триллер). А от артхаузне кіно варто дивитися лише коли тобі занадто весело чи радісно, бо у більшості випадків погано знято, зате псевдофілософії ну дофіга…

  • Володимир Урмак

    Iam Hater, якщо дивитись з позиції, що кіно повинно щоб розважати/по-переживати — то Ваша правда. Але якщо оцінювати його як МИСТЕЦТВО, то матиме пшик.
    Категорично не згоден, що перегляд арт-гаусні стрічки повинен мотивуватись веселим настроєм. І що “погано знято” — дуже широке суб’єктивне відчуття, з яким би Такесі Кітано не погодився;)

    “Інше кіно” специфічне й вимагає специфічного сприйняття. Доволі значної неупередженості та толерантності, які б свідчили про можливість дивитись на речі очима творця.

  • Звісно ж не можна робити висновок про сучасний кінематограф лише з анонсів кінотеатрів. Такі фільми ” штампуються” в Голівудській канцелярії для широкого загалу, тому і не відрізняються глибоким сюжетом і змістом.Всі ми різні, тому ж і критерії до стрічок відрізняються. Наприклад, одного цікавить емоційна сторона, Що взагалі фільм несе в маси, чого навчає, які емоції викликає. Тут не грає ролі бюджет картини та зірковий склад. Іншого ж цікавить просто відключити будь-які рецептори сприймання і посміятися над черговою тупою американською бурдою( не в образу сказано тим, хто таке мило дивиться, не шкодуючи часу).Всі жанри мають місце для існування, але кожен із нас сам обирає що врешті решт подивитися. Найзручніший спосіб подивитися онлайн, звісно ж це далеко не те, що на великому екрані, але тут ти сам собі господар ситуації.

  • в мене є одне майже реторичне питання
    якщо існують гарні фільми, то чому їх не показують в кінотеатрі?
    цікаво почути думки щодо цього

  • Володимир Урмак

    2 Андрій. Є ризик, що не окупиться. Наприклад, “2112” демонстрували тільки в столиці, кінотеатр Жовтень, якщо не помиляюсь.
    Попит диктує пропозицію. Тому й існують режисерські версії фільмів, до яких включають все те що не “пустили” продюсери.