Сферичний студент у вакуумі

Сферичний студент у вакуумі Усі ми бачимо людей, які вчаться добре: їх поважають викладачі, а однокурсники постійно  щось питають. Невже вся справа у знаннях? Ан-ні, усе може бути інакше, треба тільки вміти  використовувати усього себе та бажання мати вільний час.

Який він, ідеальний студент?

1. Студент повинен бути креативним.

Це творчі люди, які здатні швидко проаналізувати та діяти. Орієнтація у просторі, часі та    питанні не маючи нічого крім якихось загальних знань — це великий плюс.

2. До цього ще студент повинен бути кмітливим та розумним. Навіть якщо ви добре  знаєте матеріал треба вміти його використати на практиці, окремі частини  нічого не  значать. А якщо ви володієте не повним спектром знань, тоді включайте мозок та  доповнюйте…

3. Доповнюйте та не бійтесь вести дискусії. Ідеальний студент повинен вміти відстоювати  свою точку зору. Як не крути, але це поважається, звісно, якщо ти вмієш довести свої теорії.

4. Для того, щоб хоча би щось довести потрібно бути комунікабельним. Не вміння знаходити  “спільну мові” з іншою людиною одразу вбиває більшу частину враження, особливо, коли ти на лінчуванні. А деяким викладачам взагалі досить води у відповіді.

5. Якщо ви не комунікабельний, або чогось злякались, погоджуйтесь. Але не треба бути овочем, робіть розумні очі та оперуйте такими висловами, як “Я з вами згоден”, “Так, саме це я хотів сказати”. Але не треба їх повторювати кожну хвилину. Але й самі щось кажіть та включайте кмітливість, та розум.

6. Ідеальний студент повинен бути в курсі всіх новин. Окремо це нічого не значить, але вміння  прив’язати  усе це до питання чи теми з політикою “Так воно й потрібно” – це великий шанс, щоб вас поважали.

7. Повага викладача як святий дар йде до тих, хто “сказав — зробив”.  Більшість людей, коли бачать ваше бажання вчитися йдуть на поступки. Здаючи п’ять з дев’яти робіт вчасно, ви виграєте зайвий час на інше.

8. Пам’ять. Ідеальний студент завжди пам’ятає викладача, а викладач хоч якось бачив студента.

І останнє, ідеальних не існує, а студент повинен вміти діяти навіть у вакуумі.

Дурнуватий філолог-русист, який професійно грає на нервових закінченнях та добре знає усю їх парадигму. Займаюсь журналістикою, малюнком, фотографією, пишу вірші та прозу. В душі більше індуктивного та інтуїтивного, але логіка ще ввімкнена. Іноді не зібрана, але коли ж тут працювати, коли всі навколо самовиражаються. Е-Мейл: ptaha-zozo@ukr.net www.zozylya.blogspot.com ICQ: 384-454-171
  • слушнні поради :)

    ти із себе брала усі ці пункти?

  • Так, мені вони допомагають дуже часто)

  • Назва дуже влучна, бо в реальності, 90% студентів, ні чим не відрізняються від 90% ПТУшників.

  • Тарас

    Ну вже була стаття: “Навіщо вступати в університет?”
    Тому й 90%, як ПТУшники, бо воно їм насправді не треба

  • якщо вже вступив до університету, треба крутитись, бо саме в цьому процесі починаєш щось справді розуміти.

  • Анастасія, якщо зовсім не подобається спеціальність, то ну його до біса. я б не хотів так мучитися 4 роки.

  • такий момент я не беру до уваги. Навіщо тоді зовсім туді потсупати? треба раніш думати.

  • Dianka

    Ще можна додати, що студент має бути позитивним :-) Тобто якщо студент на парі посміхається (а якщо позволяють відносини з викладачем, то і сміється), то викладач ставиться більш лояльніше, ніж до похмурих/сонних/злих і т.д. Хоча бувають винятки, у яких краще очей від парти не піднімати, але таких дуже мало) З власного досвіду :-)

  • Dianka, якщо студент посміхається у відповідь – це реакція, а значить він слухав та щось зрозумів.

  • Ще дещо ! Розумієте чи не розумієте про той викладач говорить – махайте головою у відповідь ( подумає, що ви розумієте). У мене ніколи не було проблем з викладачами . А рятує мене мій довжелеееееезний язик! Ні, не те про те подумали) Я просто багато говорю)

    Настю, дякую за корисні поради! Для першокурсника – твоя стаття має бути, як конституція для юриста!

  • Sautumn, розвовляти, згоджуватись та робити дуже розумний вид).
    На першому курсі найважче зрозуміти, що ти не в школі та за тобою ніхто не буде бігати.

  • Не згоден.

    Студенти які отримують гарні оцінки, перш за все мають бажання отримувати гарні оцінки, як основну рису. В результаті вони сидять до пізньої ночі перед контрольними, пишуть шпаргалки, канючать в викладачів додаткові бали.

    Студенти які щось знають, вирізняються тим, що хочуть щось знати. Тому вони регулярно гуглять по ключовим словам з конспекту, читають книжки, намагаються щось зрозуміти на лекції.

    Перетин цих двох видів дає нам ідеального студента. Та таке трапляється рідко.