Ризики, до яких схильна будь-яка компанія

ризики для компанії

Кожна компанія витягає прибуток з продажу яких-небудь послуг або товарів. Проте не існує компаній, які не були б схильні до впливу деяких ризиків. Треба враховувати навіть найдрібніші деталі, “цеглини”, з яких складається бізнес, інакше можна зазнати фіаско.

Більшість ризиків породжуються особами, з якими компанія безпосередньо взаємодіє: клієнти, кредитори, акціонери, постачальники, персонал. Є способи перенесення ризику на інших учасників ринку, яких не завадило б знати хорошому підприємцеві. З іншого боку, існують страхові компанії, завданням яких є мінімізація ризиків інших фірм.

Зазвичай виділяють три найпоширеніші ризики:

1) Ризик, пов’язаний безпосередньо з виробництвом продукції. Може вийти з ладу техніка, може з’явитися конкурентна технологія, боротися з якою ви будете не в силі. Якщо ви не зможете зробити достатню кількість якісного і недорогого товару, є ризик, що ваш бізнес загнеться. Ящко таке сталося то вам знадобиться швидка ліквідація підприємств, СПД чи ФОП через спеціальні фірми.

2) Ризик того, що ціна ваших товарів буде не конкурентоздатна. Чимось цей пункт схожий на минулий. Якщо конкуренти зможуть робити продукцію, собівартість якої мала, покупці підуть від вас. А може статися простіше, але така ж неприємна для вас подія: на ринок прийде багато нових учасників, які задавлять вас кількістю.

3) Ризик зміни цін на чинники виробництва. Тут маються на увазі матеріали, використовувані у виробництві. Дуже явно цей чинник зіграв роль під час недавньої фінансової кризи. Подорожчали матеріали, і виробництво стало нерентабельним. Боротися з цим ризиком найважче, але треба старатися все передбачити заздалегідь.

Щоб не бути схильним до одного з перерахованих ризиків бізнесмен повинен постійно відстежувати ситуацію на ринку і робити своєчасні заходи.