Рекламна кампанія канцелярії Faber-Castell

Faber-Castell – один з найбільших у світі виробників ручок, олівців та інших канцелярських приладь. Як і більшість старих монополій, все почалось з сімейного бізнесу 250 років тому в Німеччині. Саме завдяки цій компанії, олівці мають той вигляд, до якого ми звикли сьогодні.  Також, компанія започаткувала систему для позначення твердості свинцю. Зрештою інші виробники прийняли цю класифікацію.

Сьогодні Компанія складається з 14 заводів і 20 представництв торгівлі (шість в Європі, чотири в Азії, три в Північній Америці, п’ять у Південній Америці, і по одному в Австралії та Новій Зеландії). На компанію Faber-Castell працює 7000 людей у більш ніж в 100 країнах.

Годі статистики та ближче до теми. Один з ключових компонентів успіху компанії на світовому ринку – її рекламні кампанії, що взаємодіють з фантазією потенційного покупця.

P.S. Раздумывая над возможными вариантами преодоления коррупции наткнулся на статью где Вадим Столар предлагает организовать так называемое электронного правительства дабы все действия производились по интернету.

Засновник інтернет-журналу MOLODI. Життя ламає нас по дорозі кудись та все буде файно і зашибісь. Намагаюсь уникати сірості і стандартності, створюючи щось своє. Ще з дитинства люблю наше – українське.