Реклама в пресі

Реклама в пресі

Реклама в пресіРекламодавці готові піти на будь-які хитрощі, аби клієнт звернув увагу на нього, зацікавився його товаром і умовами, що надавалися. Реклама в пресі пропонує різні варіанти викладу інформації.

Найбільшою популярністю користуються графічні блоки (модульна реклама) і рядкова інформація. Зазвичай рядкові оголошення – це невеликі повідомлення, що вказують адресу компанії, її телефон і лише декілька слів про продукцію. Такі оголошення розміщуються на певних тематичних сторінках. У графічному блоці можна вставити фото або ж виділити фон або шрифт. Їх можна розміщувати в абсолютно будь-якому місці, причому навіть в тому, яке вкаже замовник.

Інший вид реклами у пресі – прості оголошення і змістовні публікації. Публікації – інтерв’ю з виробниками, різні огляди і репортажі. Вони набагато повніше розкривають тему рекламованого об’єкту, чим рядкова інформація. І публікації, і рядкові оголошення розміщуються в пресі на дуже короткий термін. У цьому полягає головний недолік реклами в друкованих виданнях.

Часто для залучення покупців в друкарській рекламі використовуються нестандартні методи. Це: вкладення листівок, пропозиції дисконтних карт, додаток пробників косметичної продукції, купон на знижку і т. д. Багато рекламодавців обіцяють винагороди за купівлю деякої кількості товару. Наприклад, “збери п’ять кришок від пива і”. Цей метод реклами дуже ефективний, оскільки люди завжди раді безкоштовним подарункам.

Реклама в пресі, залежно від видавництва, що розміщує її, ділиться на декілька видів. Це: реклама в газеті або в журналі, в спеціалізованих або  довідкових виданнях. Вид реклами залежить від рекламованого товару і від бюджету, що виділяється на проведення рекламної кампанії. Найдешевший вид – це рядкові оголошення, але їх якість залежить від професіоналізму складового його автора. Модульна реклама коштує дорожче і її якість окрім автора залежить ще і від дизайнера. Для нестандартної реклами характерний креативний підхід. До речі багато хто зараз розміщує оголошення в інтернеті наприклад тут та на інших сайтах з безкоштовними оголошеннями.

Над створенням креативної реклами працюють люди, що мають творче мислення і здатність до неординарний підхід. Праця таких фахівців коштує недешево, тому і ціна нестандартної реклами буде набагато більше ціни на рекламу традиційну, особливо якщо врахувати витрату певної кількості матеріалу для пробників, що вклеюються в друковане видання.