Реклама на радіо

Реклама на радіо

Реклама на радіоРеклама на радіо має таку особливість, що коли людина щось робить, кудись їде, вона увесь час сконцентрована саме на тому, про що розмовляє радіо. Вона не зосереджена на тексті або орфографії, а просто вільно слухає і уловлює інформацію вбираючи як губка.

Радіо ненав’язливо собі звучить, а ви вже записуєте номер, яким зацікавилися. Тут включається у споживача уява. Цей вид реклами особливо “грає” на психологічних аспектах. Те, наскільки така реклама виграє серед написаних текстів в журналі зрозуміло, а ось як створити безпрограшну і гідну рекламу на радіо?

Радять фахівці робити рекламу не більше і не менше однієї хвилини. Оскільки дуже довга стає нудною, і інтерес слухати зникає. А в дуже коротких випусках людина дізнається лише про новий магазин і продукт, який з’явився, а про його асортимент і, що саме отримає покупець з нього так і залишається загадкою – тому таку рекламу просто напросто пропускають мимо.

А керівник витратив на неї свої гроші і працю, а результату не залишилося, хоч в цілому інформація дуже красиво подана, просто не враховані деякі аспекти. У радіо рекламі треба створювати контакт із слухачем, цього можна досягти тоном голосу і емоційністю. Ще одна порада – краще говорити чоловікам, про той товар, який треба рекламувати жінкам і навпаки. Ми притягуємо один одного, і від цього існує довіра.

Дуже добре якщо кожна фраза супроводжуватиметься приємною і легкою музикою! Ось так приємний голос, як і зовнішність може навіть спонукати на купівлю. Радіореклама є доступною і затребуваною вже дуже давно.

P.S. Вообще очень часто радио включают для того чтобы расслабиться и отвлечься. В таких случаях релакс фм слушать получается просто идеально. Не напрягающая музыка помогает не уставать водителю в дальней дороге.