Просування сайту: виконавець і замовник

Просування сайту

Просування сайтуПросування сайту – це процес, який має на увазі системну і постійну роботу з замовником. Така взаємодія дозволяє з’ясувати дуже важливі речі, так як оптимізатор завжди зацікавлений в якісному наданні послуг. Виконавець повинен пояснити замовникові, що являє собою просування сайту, описати його переваги перед іншими видами реклами.

Просування сайту створює всі умови для підвищення кількості клієнтів, але не може безпосередньо вплинути на обсяг продажів замовника. Якісно виконане просування сайту призводить потенційних клієнтів, але це зовсім не означає, що він скористається послугою або купить товар саме на сайті замовника. Конвертація відвідувачів ресурсу в покупців залежить від самого замовника, тому на даному етапі починають діяти вже інші правила.

Просування сайту не може вплинути на цінову політику фірми і інші важливі аспекти, тому замовник повинен розуміти, що і від характеру його бізнесу теж багато що залежить. Багато хто вважає, що сайт компанії потрапляє в лідери, то у нього буде велика кількість покупців, навіть якщо вартість товару і послуг висока. Така думка не завжди правильне, що і повинен обгрунтувати оптимізатор замовнику. Так наприклад ящко ви просуваєте в топ запит мягкие игрушки купить але у конкурентів кращі умови, то логічно, що перевагу будут віддавати їм.

Часто буває, що при укладанні договорів з надання послуг просування сайту, менеджери обіцяють беззастережне збільшення продажів, не цікавлячись про ринкову політику компанії. Оптимізатор зобов’язаний уточнити, що просування сайту позначиться на продажах, але тільки тоді, коли підприємство замовника має прийнятні ціни й зручний у використанні сайт.

Просування сайту є не разовою послугою, тому оптимізатори зацікавлені в довгостроковому співробітництві. Спільні зусилля, аналіз ситуації, правильний підхід до ціноутворення та добре виконане просування сайту, дадуть бажаний результат у вигляді зростання продажів і реалізації проекту вцілому.