Просування сайту в англомовній частині Інтернету

англомовна частина Інтернету

англомовна частина ІнтернетуПросування сайту зазвичай включає в себе загальноприйнятий набір складових, але все ж має свої особливості в різних куточках інтернету. Англомовний сегмент має багату історію розвитку і вже давно став прикладом для наслідування.

Для просування сайту в англомовній частині мережі зазвичай використовують:
/ / Безкоштовні посилання;
/ / Соціальні сервіси;
/ / Каталоги сайтів і статей;
/ / Сервіси тематичних сторінок;
/ / Блоги;
/ / Кнопки соцмереж;
/ / Відеопродвіженіе;
/ / Тематичні особливості.

Платні посилання практично не використовуються в англомовній частині інтернету, адже можна здійснювати просування сайту без них. Причина тому – велика кількість способів отримати безкоштовні і ефективні посилання. Багато веб-розробники відмовляються від сервісів платних посилань ще й з причини ризиків.

Зарубіжні соціальні сервіси вже довгий час користуються заслуженою увагою, оскільки дають значний потенціал для просування сайту в різних рейтингах. І хоча в англомовному сегменті мережі подібні сервіси використовуються досить часто, у нас вони тільки починають набирати популярність.

Каталоги сайтів і статей в англомовному сегменті мережі – практично основний спосіб отримання зовнішніх посилань без будь-яких фінансових витрат. За інших рівних, англомовні каталоги дають кращий результат, у порівнянні з російськомовними, оскільки мають більший авторитет у пошукових систем.

Сервіси тематичних сторінок також широко використовуються в англомовному сегменті мережі. Їх головною перевагою є той факт, що в пошукових системах вони кілька прискорюють просування сайту , на відміну від простих сторінок сайту. Особливо корисний ефект дає одночасне потрапляння в топ і самої сторінки сайту, який просувається, і його тематичної сторінки.

За будь-який з тематик існує велика кількість блогів, і нерідко у компаній є як мінімум один корпоративний блог. Завдяки цьому спілкування з клієнтом стає інтерактивним, що, в свою чергу, дає позитивний результат для обох сторін – клієнт задоволений зручністю, компанія підвищує свій статус.

Соціальні кнопки – це вже практично необхідність в сучасному інтернеті. Вони дають можливість користувачам ділитися зацікавили їх сторінками, тим самим багаторазово збільшуючи поширення посилань сайту в мережі.

Крім того, досить оригінальне напрямок просування сайту за допомогою відеороликів набирає свою популярність, але до цих пір лише деякі просуваються за допомогою відео в російськомовній частині мережі.

У будь-якого сайту, який просувається завжди є свої тематичні особливості, які слід враховувати. Наприклад, на сайти про нерухомість основна частина відвідувачів приходить не з пошукових систем, соцмереж, блогів або каталогів, а з відповідних тематичних ресурсів, грунтуючись на рейтингах агентств нерухомості.

Просування сайту за допомогою напрацювань зарубіжних ресурсів можна також використовувати і в російськомовному сегменті мережі, адже вони дають відмінний результат. А при достатній кількості часу і сил його можна здійснювати без особливих фінансових вкладень.

P.S. Продвижение, в принципе, является не таким уж и сложным, проще, чем многие думают. Это как оформление визы в Великобританию если взяться серьезно за вопрос и обратиться к профессионалам, то проблем не будет.