Бізнес ідея: Як продавати китайські товари

Як продавати

Як продаватиОстаннім часом уми виробників піднебесної радують споживачів непоганою якістю своїх товарів і завойовують тим самим все більшу довіру серед покупців. Часто можна зустріти товари хорошої якості за цілком привабливим цінами. При вигляді приємного співвідношення ціна-якість у багатьох метикованих споживачів виникає думка перепродати даний товар, отримавши при цьому непогану вигоду.

У головах покупців ще свіжа думка про те, що китайські товари мають низьку якість, тому перше, про що повинен подбати новоспечений бізнесмен, це про створення свого власного бренду. Для втілення ідеї необхідно налагодити відносини з китайським постачальником. Китайці, як відомо, готові працювати з будь-якими мінімальними партіями, тому досить придумати логотип і підписати необхідні папери з його виробництва в піднебесній. Взаємовигідні умови дадуть непогані плоди у виробництві нового бренду. Тепер саме час зайнятися його просуванням.

Люди, які не довіряють покупкам з Китаю, просто не помічають, що сучасні речі, що оточують нас в повсякденному житті здебільшого зроблені руками і верстатами працьовитих китайців. У просуванні свого власного бренду необхідно продумати – чи буде це реклама нового китайського бренду або реклама місцевого товару, завчасно замовчуючи про його споконвічному походження.

У будь-якому випадку реклама – двигун торгівлі. Почати можна з малого – з сарафанного радіо, потім можна підключити в якості реклами замітки в друкованій продукції, при цьому розмах реклами залежить від тиражу газет і журналів, їх вікової аудиторії і широти регіонального поширення. Наступним етапом з просування нового бренду стане всесвітня павутина. Тут можливості дуже великі. Якщо виробництво планується масштабне, то слід відразу створити сайт з активною рекламою своєї продукції. Також не скупитися на рекламу на інших, добре розкручених і відвідуваних сайтах. Поширювати посилання і позитивні відгуки про свій товар можна і в соціальних мережах, створюючи там паблік та групи, беручи активну участь у всіляких профільних форумах, де спілкується велика кількість користувачів.

Хорошим рекламним ходом вважається смілива політика щодо гарантій на ваш товар. Будь-який покупець, переконаний виробниками в якості своєї продукції придбає товар набагато охочіше. Перш ніж обіцяти покупцям майбутню гарантію, необхідно перевірити всі документи на її наявність. Хорошою перспективою активних майбутніх продажів може стати створення сервісного центру. Про це найкраще домовитися з самими виробниками.

Не варто забувати про побажання багатьох покупцях детальніше дізнатися про майбутню покупку. У вас повинен бути заготовлений арсенал документів на кожен товар індивідуально. Якщо покупець буде беззастережно обізнаний з допомогою документів про майбутню покупку – це додасть йому більшої впевненості в обраному товарі, а продавця убезпечить від можливих конфліктів.

Багато китайських виробників щорічно звинувачуються в тому, що нахабно копіюють вже відомі бренди. З роками склалася тенденція, що чим довше в піднебесній копіюють той чи інший товар, тим краще і якісний він у них виходить. При масштабних продажах можна наводити цей довід покупцям. В якості ще одного прикладу можна взяти два товари вироблених в Китаї і в іншій країні, китайський товар за звичаєм буде мати середню якість, але буде поступатися в ціні, інший же виробник, можливо, матиме таку ж якість, але захмарну ціну.

При створенні цінової політики намагайтеся пропонувати якісну продукцію за цінами трохи нижче, ніж у конкурентів, а товар з великою кількістю браку повинен мати низьку ціну. Як можна почати працювати під своїм брендом? Найпростішим способом є пошук постачальника на alibaba.com або taobao.com, не варто забувати, що ціни там вказані в юанях, а розраховуватися можна і доларами. Багато виробників готові абсолютно безкоштовно наносити на свій товар Ваш логотип і робити товарну документацію, головне щоб Ви взяли мінімальну партію товару.

Мінімальна партія може бути 50, 100 або 1000 одиниць, залежить від конкретного товару. Але китайці чудово розуміють ази бізнесу і готові робити тестові продажі мікро партіями. У будь-якому випадку слід провести листування та переговори, також намагайтеся отримати найвигіднішу ціну, не соромтеся в міру торгуватися. Доставка товарів в вашу країну може відбуватися різними способами, включаючи білі схеми і розмитнення. Можна скористатися послугами Карго (посередник), якщо Ви фізична особа, то Вам підходить тільки цей варіант.

P.S. Если говорить про организацию эффективного бизнеса на местах, то тут все зависит от объемов. Возможно быстрая курьерская доставка товаров на дом вам будет жизненно необходимой. Если объем заказов большой, то без делегирования полномочий не получится.