Практики з бізнесу навчать майбутніх інженерів маркетингу та менеджменту

Практики з бізнесу

Практики з бізнесуВ провідних технічних ВУЗах України (КПІ та Львівська політехніка) розпочато  курс «МіМ (маркетинг та менеджмент) фахівець» для студентів інженерних професій від фахівців-практиків. Головною метою курсу є навчити майбутніх інженерів навичкам адміністрування та управління, розумінню бізнес-процесів, які відбуваються в компаніях. Фахівці провідного міжнародного бізнесу розробили унікальний курс спеціально для українських студентів в рамках соціальної відповідальності бізнесу.

«Людина з інженерною освітою може зробити кар’єру від майстра до директора підприємства. Але для успішної кар’єри, окрім фахових знань, необхідно володіти знаннями з менеджменту та маркетингу. Це дозволяє мати широке поле зору на процеси, якими займається той чи інший фахівець, та стимулює появу інноваційних продуктів, які потрібні ринку», – розповідає Дмитро Жданов, директор АББ в Україні, ініціатор створення курсу.

Курс включає 6 майстер-класів та роботу над практичними кейсами. Студенти інженерних професій вивчатимуть маркетинг інноваційних продуктів, побудову та управління брендом, тайм-менеджмент, управління фінансами та оволодіють навичками проведення презентацій. Курс читають фахівці-практики компаній AББ, Shell, Platinum Bank, Eleks, KPMG, Vertalab, Корпорації «Артеріум» та ін. за сприяння Центру «Розвиток КСВ».

«Сучасний фахівець повинен володіти навичками креативного мислення, управління командами та проектами. Однак, університетські програми ще не сприяють розвитку таких навичок. Тому такий курс дає студентам можливість розвиватися та знайти своє місце в сучасній економіці знань, де існує шалена конкуренція», – говорить Марина Саприкіна, керівник Центру «Розвиток КСВ».

Студенти будуть вивчати, розробляти та впроваджувати (теоретично) інноваційні кейси з експорту електроенергії в країни ЄС, підвищенню стабільності мереж з інтегрованими джерелами відновлюваної енергетики, технології швидкої зарядки електромобілів та інше.

Цей проект з розвитку soft skills студентів продовжує програму АББ з підтримки технічних ВУЗів. У 2013-2014 р. компанія відкрила сучасні навчально-наукові лабораторії в КПІ та Львівській політехніці. Надане АББ обладнання допомагає студентам і фахівцям-електроенергетикам вивчати новітні технологічні рішення для управління енергомережами та їх захисту, автоматизації підприємств тощо.

Компанія АББ (www.abb.ua) – лідер з технологій для енергетики та автоматизації. Технології АББ дозволяють енергетичним, промисловим і транспортним компаніям підвищувати свою продуктивність, знижуючи при цьому негативний вплив на довкілля. Компанія АББ працює у понад 100 країнах світу і нараховує близько 140 000 співробітників. В Україні компанія АББ розпочала роботу в 1992 році. Сьогодні в офісах АББ у Києві, Запоріжжі, Львові, Миколаєві та Харкові працюють понад 170 співробітників.

Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація, що об’єднує 40 компаній-членів. Партнер CSR Europe (Брюсель) і WBCSD (Женева). За 5 років Центр реалізував близько 50 різноманітних проектів. Пріоритети роботи Центру на 2015: КСВ в конфліктні часи, КСВ в державних органах, партнерство бізнесу і університети заради розвитку освіти і роль компаній в промоції бренду країни. www.csr-ukraine.org

Контактна інформація

Наталя Сивенька
Керівник відділу маркетингових комунікацій і PR
Тел. +380 (44) 495 22 11
Моб. +380 (67) 465 45 50
natalia.sywenkyj@ua.abb.com

 

Тетяна Савіцька
Спеціаліст з медіа

Моб. +380 (67) 246 40 99
t.savitska1@gmail.com