Кадри вирішують все – як підбирати нових працівників для організації

підбирати працівників

Конкурентоспроможність компанії залежить від безлічі всіляких факторів, але найважливішим з них є продуктивність праці. Яким би бізнес план не був ідеальним, без згуртованої, професійної та грамотної команди необхідних результатів добитися не вийде. Тому в наш час більшість менеджерів приділяє значну увагу підбору персоналу для свого підприємства, для цього звертаючись в кадрове агентство.

Але якими ж якостями повинен володіти майбутній працівник, який здатний принести компанії, в якій він працює, успіх та ефективність?

1. Професійні навички. Без навичок не обійтись. Часто роботодавці в оголошеннях «шукаю юриста» на сайтах, де розміщуються вакансії, вказують цю вимогу як найголовніше. Навички, знання, вміння, які пов’язані з робочими обов’язками, у великій мірі визначають ступінь професіоналізму працівника. Але це ще не все.

2. Ділові якості майбутнього працівника. Якими б спеціальними знаннями співробітник не мав, без хороших ділових якостей належного рівня він не зможе забезпечити ефективність організації. Щоб бути впевнено виконувати свої службові обов’язки і компетентним, співробітник повинен бути відповідальним, сумлінним, акуратним, дисциплінованим, а також проявляти організаторські здібності.

3. Особистісні якості майбутнього співробітника. Третій «кит» професіоналізму працівника – це сукупність різноманітних особистісних якостей, які зазвичай людини а вершину успіху: самовладання, оперативності, комунікабельності, терплячості, адекватної самооцінки та наполегливості. Дані характеристики дуже рідко пишуться в оголошеннях типу «шукаю митного брокера» або «шукаю маркетолога», але саме вони здатні стати відсутньою ланкою на шляху до успіху організації.

Сукупність особистісних, ділових і професійних якостей визначає в цілому ефективність та успішність співробітника, а також ту користь, яку цей співробітник принесе компанії, в якій працює. При цьому в кожній фірмі, в залежності від службових обов’язків співробітника, цінуються певні якості: якщо скрупульозність і дійшлість є перевагами для бухгалтера, то креативного директора дані риси прикрашати, швидше за все, не будуть.

Залежно від рівня впливу співробітників на організацію виділяють 4 сегментарні групи:

1. Ключовий (головний, основний) персонал, чиї робочі навички безпосередньо і прямо впливають на результат діяльності фірми. Це команда керівників, що представляють особливу цінність для фірми. Підбір менеджерів з продажу або інших питань, здатних позитивно впливати на торгові або виробничі процеси – це головне завдання керуючого фірми.

2. Співробітники-експерти, що володіють глибокими знаннями в певних сферах. Ці працівники теж досить важливі: вони являють собою ту базу, на якій тримається весь робочий процес.

3. Спеціалісти – працівники компанії, що володіють середньоринковими показниками професіоналізму і компетентності. Як правило, це і є так званий “офісний планктон», про який так часто пишуть в книгах і статтях.

4. Всілякий допоміжний персонал – це люди, які забезпечують нормальний хід робочого процесу (секретарі, прибиральники, помічники, охоронці тощо)

За кордоном до процесу підбору персоналу підходять серйозніше, ніж в Росії: щоб на роботу взяти нормального співробітника, закордонні фахівці, яким потрібна юрист або архітектор, проводять повноцінну бесіду-інтерв’ю з кандидатом, до пошуку залучають нових співробітників уже працює персонал організації, винагороджуючи їх за це. «Кадри вирішують все». У сучасній економічній ситуації – це не тільки відома фраза, але і сьогодення керівництво до дії.

P.S. Компания V.Ships предоставляет не только услуги консалтинга, это также работа для моряков в Украине, которая для южных регионов страны есть неплохим вариантом трудоустройства.