Переваги і недоліки пошукового просування сайту

просування сайту

просування сайтуПросування сайту, як і будь-який процес має свої плюси і мінуси. Безумовно, для досягнення максимального ефекту краще використовувати одночасно декілька способів просування. Для початку порівняємо пошукове просування сайту з його головним конкурентом – контекстною рекламою.

Часто вибір між пошуковим просуванням і контекстною рекламою необхідно робити в тому випадку, якщо обмежений бюджет на рекламу. Деякі замовники уникають пошукового просування через ризик зайняти погані позиції в пошукових системах. Таке відбувається тоді, коли замовник звертається до недосвідченим оптимізаторам.

Пошукове просування сайту: переваги

Головним плюсом пошукового просування сайту є низька вартість у порівнянні з контекстною рекламою. При пошуковому просуванні відвідувач не відчуває, що йому нав’язують товари і послуги, а це є позитивним моментом. На відміну від контекстної реклами, відвідувачі самі вас знаходять.

Пошукове просування сайту: недоліки

Позитивного ефекту від пошукового просування можна чекати протягом декількох тижнів. Контекстна реклама в свою чергу забезпечує приплив відвідувачів відразу ж після початку компанії. Замовники іноді поєднують обидва способи, замовляючи пошукове просування і додатково використовуючи контекстну рекламу в період виведення сайту на верхні позиції пошукових систем.

До мінусів пошукового просування також можна віднести періодично відбувається зміну алгоритмів ранжирування. Небажані зміни можуть призвести до втрат позицій сайту, але досвідчені фахівці здатні швидко зреагувати і повернути сайт в лідери. Просування сайту є досить відповідальним заходом, тому необхідно зважити всі плюси і мінуси кожного способу і визначити бюджет рекламної компанії, що допоможе вам прийняти вірне рішення.

P.S. Иногда сайт развивается и продвигается исключительно за счет пользователей, например сайт отдам даром содержит разные вещи, которые люди отдают друг другу безвозмездно.