Технічні моменти оптимізації коду сайту

оптимізація коду сайту

оптимізація коду сайтуДля тих, хто з сайтами на «ти» не буде новиною твердження, що те, яким бачать сайт користувачі, і те, яким його бачить пошуковий робот – це дві різні речі. Для користувачів важливий дизайн, цікаві тексти, зручна навігація. Робот же оцінює код. При цьому він керується простим правилом – чим більше корисного тексту і менше коду, тим краще для користувача. І, відповідно, тим вище релевантність сторінки. Найоптимальнішим в даному випадку є співвідношення коду та тексту 50 на 50.

Оптимізація html коду – це прописування тегів з ключовими фразами. Це досить відповідальний захід, адже від того, наскільки точно буде виконана оптимізація коду, залежить, злетить сайт на більш високі позиції або потрапить в бан. Тому, виконувати такі роботи повинен неодмінно професіонал своєї справи, який добре знайомий не тільки з теорією, але і з практикою.

Золоте правило в цій справі – не переборщити. Теги та текст повинні бути відповідні в цілому, при оптимізації враховується графіка, контент, теги – чим швидше вони будуть завантажуватися, тим краще.

Оптимізація виконується не тільки на етапі розробки, але і при просуванні вже наявного, але не дуже успішного сайту. При цьому повністю перевіряється код, виправляються допущені в ньому помилки, додаються необхідні сторінки і обсяги тексту.

Оптимізація PHP сайтів під пошукові запити

Один з найпопулярніших методів залучення відвідувачів – зробити свій сайт одним з перших в рейтингу пошукових систем на певні запити. При цьому не варто весь текст сайту складати з ключових слів – їх наявність не означає, що сенсу не повинно бути взагалі. У той же час, не слід забувати про точність включень на догоду художньої складової. Знову ж таки, золота середина – головне правило оптимізації.

Та й самі пошукові роботи непогано розбираються в семантиці. Одним словом, не варто думати, що роботи по написанню тексту – найпростіші на етапі оптимізації сайту. Для цього в тексті потрібно поєднувати логіку, практичність і художнє чуття.

Однією з головних проблем копірайтера є «кострубаті», але дуже популярні запити. Варто докласти чимало зусиль, щоб органічно вплести їх у тканину розповіді і при цьому зробити текст змістовним і цікавим.

Зрештою, не роботи ж є клієнтами – якщо люди побачать текст на сторінці, який ніхто не здогадався привести в нормальний вигляд, навряд чи вони залишаться хорошої думки про компанію.

Процес оптимізації потребує постійного контролю

Як ви встигли помітити, пошукові системи у відповідь видають не тільки посилання за запитом, але і фрагменти тексту, в якому знайдені ключові запити. Надто перевантажений включеннями і позбавлений сенсу шматок тексту зведе нанівець всі ваші зусилля – користувач просто не перейде на ваш сайт. Для того, щоб не потрапити в халепу, забезпечте сайт такими текстами, які будуть чітко структурованими, логічними і читабельними. Це легко забезпечити, просто вдумайтеся в зміст запиту – текст повинен, так чи інакше, містити необхідну відповідь.

Контролювати цей процес досить просто – перечитайте всі тексти, переконайтеся, що вони порадують не лише читачів, а й роботів.

Баланс

Пошукова система тому і називається пошуковою системою, що розшукує у величезних масах інформації саме те, що потрібно користувачеві, ухвативая сенс з однієї фрази. Тому подбайте, перш за все, про вибір таких ключових запитів, які відображають суть діяльності вашої компанії та суть вашого сайту – користувачі будуть не розчаровані, не підуть з вашого сайту, а детально ознайомляться зі змістом і, ймовірно, подзвонять, щоб скористатися вашими послугами або придбати товари. Саме при такому розкладі просування сайту в пошукових буде справді ефективним інструментом бізнесу.