Одяг по українськи

10417602_786093931409941_7841295377535579739_n“Краще майбутнє зручніше будувати в наших речах!” – із таким гаслом стартував  український бренд одягу “Розквітай Україно” , у якого на меті: розвивати та змінювати світ навколо себе. Проект створила команда із найкращих друзів – Зорій Роман, Сергій Цюпко та Андрій Павлівський. Підготовка проекту тривала 3 місяці.

Таким способом організатори хочуть показати патріотизм у незвичному для пересічної людини сучасному та трендовому вигляді.

Ідея шити одяг переслідувала хлопців давно. Перш за все, хотілося шити якісний одяг, для таких людей як вони самі. Втілити усе в життя – наважилися після Революції Гідності, коли народ досягає своєї мети:

«Оскільки ми твердо знаємо, що хочемо жити саме в Україні, розуміємо, що потрібно брати ініціативу у власні руки та важко працювати, щоб наш край процвітав, а люди навколо були щасливими. Патріотичні символи більше не можуть асоціюватись із жалем та сумом, настав час для молодої, квітучої та яскравої України! Для ілюстрації життя кожного з нас, ми створили три образи українського тризуба.» – кажуть хлопці.

Уся робота та рішення приймаються тільки спільно. А от дизайн одягу розробляли відштовхуючись від власних міркувань щодо зручності та функціональності: «Нас надихає патріотизм, і цю ж ідею ми несемо у маси».

Моделі, які уже створенні: «Калина» та «Вишиванка». Дані моделі відображають українські народні символи у новій свіжі інтерпретації, і як показує практика це стає близько молоді, і вони починають розуміти, що вишиванка це круто, а рідна калина не чим не гірша за «канадське кленове листя».

Ластівка є символом, який розправляє крила, адже все залежить від нас. «Крізь терни до зірок» – інтерпретація тризуба, багатоколірна, яка несе заряд енергії. Адже, терни позаду і час злітати до зірок. «Дух, що тіло рве до бою» – найагресивніший принт колекції, тут закладена ідея: на шляху до успішу перед нами постає багато проблем, і у цій боротьбі не потрібно покладати рук, а долати усі труднощі. «Слава Україні» – гасло, талісман.

Команда планує своє розширення та позиціонує себе брендом одягу, а не просто виробником футболок. Власне, зараз відбувається робота над новою колекцією.