Нові російські топ-моделі

топ моделі

топ моделіСередина 2000-х років ознаменувалася для російської модної індустрії небувалими успіхами моделей на заході. Російські красуні активно почали брати участь в усіх шоу показах найвідоміших дизайнерів, зніматися для обкладинок найбільших модних видань і в рекламних кампаніях.

Якщо до середини 2000-х на слуху було ім’я лише однієї російської моделі, Наталії Водяновой, то тепер світ дізнався про Сашу Пывоваровой, Наташу Полі, Владу Рослякову і багатьох інших. Але, напевно, саме ці три дівчини зайняли верхні ступені модного п’єдесталу і не сходять з нього досі.

Наташа Полі

Наташа ПоліНаташа Полі, будучи підлітком, прийшла на конкурс від модельної агенції Elite в рідній Пермі і виграла його, отримавши тим самим прохід у світовій фешн бізнес. Варто відмітити, що тоді вона була ще Наташею Полевщиковою, це її справжнє прізвище, яке пізніше агенції скоротили для більшої благозвучності і простоти. У 2004 році початкуюча модель уперше вийшла на великий подіум на показі Emanuel Ungaro.

Також своєрідним поштовхом в її кар’єрі послужила участь в показі Ann Valerie Hash на тижні високої моди. Вже в подальші сезони Наташа Полі брала участь в значно більшій кількості показів і навіть встигла стати обличчям таких марок, як Debut, Fabrizio Corsi, а також знялася для рекламної кампанії люксового бренду Alberta Ferretti. Саме це стало вирішальним ривком в її кар’єрі.

У наступні декілька років кар’єру Наташі нестримно злетіла вгору, зробивши її однієї з найуспішніших і затребуваних топ-моделей, а також улюбленкою дизайнерів. Упродовж декількох сезонів підряд Наташа була обличчям відомого бренду Gucci. Вона знялася для рекордної кількості обкладинок, у тому числі для Vogue. Три рази Наташа Полі брала участь в ексклюзивних показах нижньої білизни Victoria’s Secret, що є величезною честю для будь-якої подіумной моделі.

Наташа ставала обличчям таких брендів, як Dolce&Gabbana, Roberto Cavalli, Versace Sport, Calvin Klein Jeans. Крім того, Наташа – улюбленка дизайнера будинку Givenchy Рікардо Тіши. Вона не раз знімалася для його рекламних кампаній, і саме її він вибрав в якості особи для аромату Ange ou Demon Le secret.

2012 рік можна назвати воістину феноменальним в її кар’єрі, адже саме цього року Наташа досягла вищої точки у своїй модній кар’єрі. Наташа стала посланцем краси компанії L’Oreal Paris і на даний момент активно знімається в рекламних кампаніях марки. Крім того, в 2012 році Наташа стала обличчям ще одного культового будинку моди – Prada. За словами самої Наташі, це стало для неї неймовірним досягненням і великою честю. На даний момент Полі, на жаль своїх фанатів, вже не так активно бере участь в показах, але її все ще можна побачити на обкладинках журналів і на безлічі рекламних постерів.

Влада Рослякова

Влада РосляковаВлада Рослякова почала свою модельну кар’єру в омській агенції “Ескімо”. Влада, до речі, теж псевдонім, справжнє ім’я дівчини – Олена, але в агенції  порахували, що серед моделей надто багато Олен і запропонували придумати рідкісніше ім’я. На початку своєї кар’єри Влада багато працювала в Токіо, знімаючись для каталогів одягу, що дало їй хороший досвід.

З Токіо молода модель відправилася в Париж, і там оцінили її ефектні зовнішні дані, особливу осанку і приголомшливі ясно-блакитні очі. Влада впродовж декількох сезонів брала участь для зйомок рекламних кампаній Dolce&Gabbana, знялася для Moschino, Burberry Blue Label і Karl Lagerfeld. Влада довгий час була улюбленкою дизайнера Christian Lacroix, вона неодноразово відкривала і закривала його покази, а також була обличчям однойменного бренду.

Владу Рослякову можна назвати однією із затребуваних моделей, вона брала участь в рекордній кількості показів за один сезон. Зараз Влада бере участь тільки в ексклюзивних показах на тижнях високої моди або на особливе запрошення дизайнерів і є обличчям ювелірної компанії Swarowski.

Саша Пивоварова

Саша ПивовароваСаша Пивоварова має воістину унікальну, навіть інопланетну зовнішність, тому не дивно, що вона стала успішна в модельному бізнесі. Її кар’єра в якості моделі почалася після того, як її друг-фотограф Ігор Вишняков, що в майбутньому став її чоловіком, відправив фотографії Саші до нью-йоркської філії модельної агенції IMG.

Саша настільки підкорила агентів, що вже зовсім скоро брала участь в показі Prada і навіть більше того, відкривала його. Після такого феноменального старту Саша надовго стала фавориткою Міуччі Прада. Вона – єдина модель, яка ставала обличчям марки упродовж шести сезонів підряд. Але в холодний погляд Саші закохалися і інші дизайнери. Вона разом з Наташею Полі і Владою Росляковою брала участь практично в усіх великих показах на тижнях моди. Ще один великий контракт Саші Пивоваровой – рекламна кампанія косметичної лінії Giorgio Armani.

Неодноразово Саша ставала обличчям марок Longchamp, GAP і Just Cavalli. У 2012 році Саша зробила невелику перерву в кар’єрі, пов’язану з народженням дочки. Але вже в 2013 році Саша знову привела в невимовний захват своїх фанатів, повернувшись на рекламний постер Prada Resort. Але це було ще не все!

У наступному сезоні Саша знову стала обличчям основної лінії Prada разом з іншими моделями. З моменту, як Саша увійшла до модної індустрії, пройшло вже багато років, але ця творча дівчина не перестає радувати своїх прихильників новими контрактами і досягненнями.