Як не втратити клієнтів

клієнти

клієнтиКожен підприємець, що має власну фірму, дуже переживає з приводу своїх клієнтів. Якщо їх занадто мало, він боїться, що компанія розориться, а якщо їх багато, він все одно переживає через те, що попит на товар закінчиться, і клієнти теж зникнуть. Насправді усі ці переживання абсолютно виправдані, адже підприємець не пускає свою фірму на самоплив, а щосили намагається брати участь в її розвитку. А це, у свою чергу, вже відмінний старт.

Для того, щоб притягнути нових і не втратити старих клієнтів, підприємцеві необхідно всіляко удосконалювати свою компанію. Наприклад, можна провести яку-небудь акцію. Зробити це можна, припустимо, у кінці місяця, попередивши постійних клієнтів про це заздалегідь. Також за кожну купівлю можна дарувати клієнтові невеликий подарунок. Це можуть бути невеликий блокнот, авторучка, календар, навіть солодкий презент та ін.

Окрім цього, за здійснену клієнтом купівлю на певну суму грошових коштів можна робити знижки. Окрім цього, хорошим варіантом буде введення в компанію системи постійних знижок, тобто після купівлі дарувати клієнтам накопичувальні дисконтні карти. Також, дуже важливе відношення співробітників фірми до покупців. Кожен із співробітників має бути привітним, ввічливим, тактовним, терплячим і уважним. На прохання і невдоволення клієнтів треба відповідати спокійно і упевнено.

Не варто нервувати і підвищувати голос на клієнта, це тільки відлякає його і негативно вплине на репутацію фірми і її хазяїна. Кожному співробітникові компанії треба розуміти, що кожен клієнт фірми унікальний, неповторюваний і дуже важливий.

Усе вищеперелічене допоможе підприємцеві не втратити своїх постійних клієнтів і окрім цього ще і притягнути велику кількість нових покупців.

P.S. Если в вашем бизнесе имеется большое число клиентов, то иногда могут возникнуть проблемы с их эффективным обслуживанием. Поэтому специальный контакт центр который берет часть работы на аутсорс, позволят лучше сотрудничать с покупателями и клиентами.