Просування сайту і мультимедійні елементи

мультимедійні елементи

мультимедійні елементиПросування сайту – це складний, багатокомпонентний процес, що вимагає обліку безлічі аспектів і різних нюансів. І, перш ніж проігнорувати небудь несуттєвий на перший погляд момент, потрібно добре обміркувати, як це позначиться на сайті.

По не яким причинам просування сайту може виявитися зовсім марним, навіть, якщо вам вдалося значно підвищити відвідуваність сайту. Одним з факторів, які можуть суттєво применшити всю користь від просування, є використання на сайті мультимедійних елементів. І, як би парадоксально це не здавалося, адже мультимедійні технології найчастіше використовуються для полегшення роботи користувача на сайті, але це дійсно так.

Наведемо типовий приклад. Просування сайту забезпечило йому досить високий трафік. Однак, провівши аналіз ефективності, ви виявили, що більшість відвідувачів покидали сайт, переглянувши лише його головну сторінку. А все через те, що сторінки ресурсу були перевантажені анімацією. Поки завантажувалася нікому не потрібна заставка і анимация, користувачі просто втрачали терпіння і закривали сайт.

Більшість мультимедійних технологій роблять просування сайту неефективним, оскільки дратують і відштовхують відвідувачів. Звичайно ж, ми не говоримо про можливість прослуховування музики на сайті того чи іншого виконавця або проведення віртуальної екскурсії по місцях відпочинку на сайті туристичного агентства. Ті сайти, на яких використання мультимедіа доцільно і ефективно, будуть оцінені користувачами по достоїнству.

Мультимедійні технології слід використовувати розумно, враховуючи інтереси аудиторії сайту і можливості обладнання більшості користувачів. Якщо мультимедіа буде ускладнювати роботу відвідувачів ресурсу, сприяючи збільшенню кількості скоєних ними помилок, то просування сайту приречене на невдачу.

Не будемо забувати і про те, що на просування сайту суттєво впливає ступінь складності його сторінок. Прості html-сторінки мають перевагу перед пошуковими системами, оскільки вся важлива для просування інформація міститься саме в html-коді, а дані, укладені в графічних елементах, інтерактивних додатках, аудіозаписах і т. п. зовсім не видно пошуковим роботам. Тому перед запровадженням на сайт нових мультимедійних елементів необхідно провести ретельний аналіз їх ефективності, зваживши всі «за» і «проти».