Невибагливий японець Mitsubishi Lancer X

Mitsubishi Lancer X

Mitsubishi Lancer XУкраїнським автолюбителям ще на початку 90-х років припав до душі Lancer. Десяте покоління з’явилося у продажу з 2007 року і досі має стабільний попит. До випуску вже готується наступний варіант. Так що зараз самий час купувати Lancer X.

Діапазон кузовів у десятої генерації стандартний: седан, 5-дверный хэтчбек і традиційна спортивна версія – Lancer Evolution X. Лінійка силових агрегатів представлена бензиновими чотирициліндровими двигунами об’ємом 1,5, 1,8 і 2,0 л. Спочатку на усі моделі встановлюється 5-ступінчаста МКП. Для деяких ринків передбачена 4-ступінчаста АКП, а за доплату можна отримати варіатор.

Хоча десятий “Лансер” став більший і солідніший, обробка салону погіршала, деякі технічні моменти спрощені. Наприклад, в попередньому поколінні гофра глушника мінялася з каталізатором через 3-4 роки експлуатації за чималі гроші. У десятому поколінні її взагалі немає. Але з’явилася нова проблема. Через відсутність гофри вібрації двигуна передаються в салон. Машина стала менш комфортною. Деякі відгуки по авто можна знайти тут.

Оснащеність автомобіля дуже непогана. Базова комплектація Invite включає кондиціонер, АБС, електропривод дзеркал з підігріванням і фронтальні подушки безпеки. Invite+ вже включає магнітолу. А топова версія – клімат-контроль, литі диски, 5 подушок безпеки і антикрило на кришці багажника.

Рівень надійності Lancer X трохи поступається минулому поколінню. Шумоізоляція гірша, пластик в салоні твердіше і мотори більше вібронагружені. Наймасовішим вважається 1,5-літровий. Через 100 000 км він починає “під’їдати” олію, залягають поршневі кільця. До цього часу приходять в непридатность передній сальник колінвалу і котушки запалення.

Два інші мотори мають ті ж симптоми. Слабкі амортизаційні стійки і підшипники задніх маточин дісталися десятці від попереднього покоління. Кільце ущільнювача в місці з’єднання випускного колектора і приймальної труби швидко прогорає. Лакофарбне покриття кузова у Mitsubishi слабке. Сліди від гілок дерев і кущів не змусять себе чекати. До МКП питань немає. Автомат і варіатор служитимуть вірою і правдою, якщо своєчасно міняти олію кожні 60 000 км.

Хоча у десятого покоління “Лансерів” є недоліки, рівень надійності авто високий. Та і ціна на автомобіль такого класу дуже прийнятна.