Лохотрон в Інтернеті. Як його уникнути?

Лохотрон в Інтернеті

Лохотрон в ІнтернетіЛюдина, що бажає заробити в Мережі, легко може стати жертвою шахрайства. Лохотронів в інтернеті ні трохи не менше, ніж в реальному житті. Способи шахрайства постійно удосконалюються. До вже існуючих додаються нові. До найбільш відомих можна віднести такі, наприклад, як заробіток на обміні валют, набір тексту, обробка листів вдома і ряд інших варіантів. Розписувати детально всі ці способи тут я не буду. Лише коротко розповім, яким чином можна постаратися уникнути цих пасток.

Що найчастіше об’єднує ці “способи заробітку»?

Автори, як правило, пропонують Вам перед початком вашої трудової діяльності перевести до них на рахунок якусь суму грошей. Причини називають різні, або як запорука того, що ви будете працювати у них, або на якісь витратні матеріали. У кого на що фантазії вистачає. Суми, як правило, невеликі. Цьому є причина. Втративши ці гроші, більшість «хвилю піднімати» не буде. А якщо Ви переведете шахраям гроші, то точно їх втратите, і більше нічого не отримаєте. На подальші листи Вам просто не дадуть відповідь.

До всіх подібних пропозицій ставитися потрібно дуже обачно. Якщо шукати в гуглі по запиту заробіток в інтернеті, то можна знайти массу різних історії про ті чи інші варіанти заробітку. По-перше тут можна порадити простий вихід.
Набираємо в пошуковику назву фірми, від якої нібито приходить пропозиція, і додаємо слово відгуки.
– Можна знайти інформацію, як позитивну, так і негативну.
– Якщо це лохотрон, то хтось вже напевно попався, і залишив неприємний відгук про роботу в цій «Компанії».

Але шахраї часто прикриваються назвами цілком реальних чесних Компаній, які й не підозрюють про їх витівки. Не зайвим буде звернути пильну увагу на атрибути, які повинні бути присутніми в листі-пропозиції.
– По-перше адресу сайту. Будь-яка серйозна фірма має свій сайт, і розташований він не на безкоштовному хостингу, типу «narod».

А ще можна порадити написати за вказаною адресою листа з питаннями, який у «Фірми» ІПН, фізичну адресу «компанії», телефон для зв’язку, адреса за якою вона зареєстрована. Швидше за все, відповіді Ви не дочекаєтеся. Відсюди висновок – зв’язуватися з ними не потрібно. Всіх благ і успіху Вам!

P.S. Чтобы успешно раскручивать сайты и быть всегда на шаг впереди проводите анализ продвижения сайтов ваших конкурентов по выдаче дабы понять насколько серьезных их намерения и как можно опередить их на пути к топу.