Комунікування

КомунікуванняУспішні люди знають, як правильно комунікувати і що в розмові велике значення має не тільки те, про що розмовляють, але й те, як доноситься інформація. Ось декілька порад, які допоможуть зробити ваше спілкування найбільш ефективним.

Робіть паузи. Великою помилкою у спілкуванні є – бажання видавати всю інформацію “на одному подиху” Паузи потрібні для того, щоб зрозуміти наскільки добре сприймається сказане вами, для усього сприйняття сказаному.

Встановлюйте контакт. Слухач швидко втратить цікавість до розмови,якщо у спілкуванні немає контакту. Звісно, слідкуйте за реакцією співрозмовника, яка буде вказувати, що вас слухають і розуміють.

Випромінюйте впевненість. Переконлива особистість, впевнена мова, успішні переговори – все це ланки одного ланцюга. Ступінь впевненості визначити можна відразу, навіть за ходою і за вашою поставі, тому намагайтеся стояти прямо і не сутулитися.

Віддавайте перевагу живому спілкуванню. Сучасні технології розвиваються із запаморочливою швидкістю, ми часом навіть не помічаємо, що вже стали більше спілкуватися по телефону та Інтернету, обмеживши живе людське спілкування. Але ніякі технології не замінять ефекту від особистих зустрічей.

Жестикулюйте. По-перше, жестикуляція створює позитивне враження. По-друге, жести допомагають краще сприймати та засвоювати інформацію.

Слідкуйте за гучністю голосу. Голос – це унікальна цінність. Звучання вашого голосу часто може стати причиною формування ставлення до вас. Крім того, гучність вашого голосу може свідчити про ступінь вашої впевненості і володіння інформацією. Впевнену людину з добре поставленим голосом і правильною мовою завжди приємно слухати!

  • йож

    “комунікування” – це щось нове!

  • Volodumur

    “Людина-істота суспільна,-як стверджував Арістотель,-має потребу в контакті з особами”.