Подальший розвиток ДВЗ – комбінований наддув

двигун комбінований наддув

двигун комбінований наддувМайже усі сучасні автомобілі з гібридними силовими установками використовують цикл Аткінсона – при усіх плюсах (включаючи сучасну “моду” на екологічність) у нього є і істотний недолік – невелика питома потужність яка “заточена” під вузький діапазон оборотів. Тому на невеликих швидкостях основною силою, що приводить в рух, служить електромотор.

З іншого боку, в звичайних двигунах для збільшення потужності і зниження середньої витрати палива використовують  нагнітачі і турбонаддув, які дещо розрізняються за принципом дії. Нагнітач здатний виконувати своє завдання в усьому  діапазоні оборотів коленвала, турбіна ж може створювати надмірний тиск або на низьких (середніх), або на високих оборотах. Тому і здобули популярність такі майже жаргонні терміни як “турбояма” і “турбопідхват”. Конструктору доводиться постійно вибирати – висока максимальна потужність  (особливо це популярно в тих країнах, де прогресивний податок на великі двигуни, як приклад – італійські Alfa Romeo і Maserati) або хороша тяга на середніх оборотах (Volvo V 40).

Як проміжний варіант  застосовували дві турбіни – або для охоплення усіх режимів роботи мотора, або для швидшого набору потужності – 2 маленьких турбіни “розкрутити” до потрібного рівня легше, ніж одну велику.

Тепер, шведські інженери зробили ще крок вперед і створили нове покоління двигунів. При невеликому доведенні вони зможуть ставитися практично на будь-яку модель Volvo (дизельную/бензиновую/гибридную). У “одному флаконі” чарівники із Скандинавії змогли скомпоновать і довести до передсерійних зразків безпосереднє уприскування палива, механічний нагнітач і турбіну. Усе це привело до того, що питома потужність навіть дизельного мотора (не кажучи вже про бензинові аналоги) наближається до 100 л.с. з літра робочого об’єму. Цьому сприяла і досконаліша система управління поданням солярки. За потужностними показниками нові мотори наближаються до об’ємніших аналогів.

Нові силові установки ще на “креслярській дошці” (звичайно, нині усі розрахунки і креслення виконуються на потужних комп’ютерах, олівці, листи ватману і подібні атрибути конструкторських бюро стають майже анахронізмом) розраховані на будь-яке компонування і будь-який кузов майбутнього автомобіля.

Для гібридних технологій нові мотори будуть майже ідеальними – тягові батареї можна відразу ставити усередині колісної бази. А електродвигуни можуть працювати як в передній, так і кормовій частині кузова. Для нових силових агрегатів сконструйовані також нові автоматичні коробки передач з 8 ступінями.

Якщо вам потрібні найкращі електродвигуни в Україні, то знайдете їх на сайті http://220volt.com.ua/nasos/gidroakkumulyatori.htm – магазин 220volt працює на ринку електротехніки та електродвигунів вже 10 років.