Інтернет-технології в маркетинговій сфері

Інтернет маркетинг

Інтернет маркетинг Інтернет дає широкі можливості для розвитку маркетингових комунікацій, зокрема непрямої реклами. Наприклад не так давно з’явився цікавий рекламний інструмент – на інтернет-форумах і блогах є люди, які, сформувавши собі авторитет у користувачів, за плату починають приховано рекламувати певні товари або послуги.

Специфіка спілкування на таких сторінках полягає в тому, що існує декілька авторитетних блогерів, які завжди викладають цікаві теми, висувають конкретні судження, з думкою цих співрозмовників рахуються. Тому, якщо такий авторитетний користувач у своєму повідомленні запустить приховану рекламу, то цілком імовірно, що усі інші читачі сприймуть це за правду.

Проте існує декілька умов: перше – блог повинні читати не менше 2000 чоловік, і друге – не повинно бути ніякої прямої реклами, тому що якщо блогера запідозрять у відвертому просуванні, то репутація у блогосфері серйозно постраждає і отримати замовлення на рекламу товару буде набагато важче.

Також у світі паралельно розвивається новий підхід – “маркетинг по дозволу”, який активно використовують західні маркетологи в Інтернеті. По принципах цього підходу споживач особисто дає згоду, щоб подивитися рекламу і тільки після цієї згоди її переглядає.

У сучасних умовах виробники використовують соціальні мережі для просування своїх товарів або послуг. Цілями такої маркетингової кампанії можуть бути: пошук нових клієнтів, інформування зацікавлених користувачів, збільшення об’ємів продажів, зміцнення позиції бренду і підвищення лояльності клієнтів до нього. Побудова маркетингової кампанії в соціальних мережах дозволяє кардинально змінити спосіб спілкування із споживачами, зокрема приєднуватися до розмов, дізнаватися більше про те, як сприймається бренд, як просувати продукцію або послуги по-новому і розвивати бізнес.

Таким чином, використання Інтернет-технологій дозволить виробникам збільшити кількість інформованих споживачів, адаптувати товари і послуги з новими вимогами клієнтів, а також формувати позитивний імідж компанії.

P.S. Вообще информации маркетинге в интернете более чем достаточно, в этом еще один плюс глобальной паутины. Вы можете почитать блог об интернет маркетинге и похожие проекты, так как в рунете активное его развитие началось чуть раньше. Англоязычные блоги также будут полезны.