Ілюзія безпеки за міфічні ціни

ноутбук «Toshiba»

ноутбук «Toshiba»Чи варто переплачувати, коли можна купити значно дешевше? Таке запитання виникає, коли звертаєш увагу на сучасні ціни. Для цього й існують інтернет-магазини. Асортимент товару ніби той самий, ціни доступніші та ще й сервіс гарантують. Одним з найпоширеніших, а скоріше найпопулярніших є інтернет-магазин «Rozetka». Хоча ціни в ньому вищі порівняно з іншими торговими онлайн-мережами, однак попит виправдовується тим рівнем безпеки, який гарантується для споживачів у разі виникнення якихось негараздів з товаром. Дійсно, ненароком задумаєшся над тим, що краще переплатити, але бути впевненим як у якості, так і в належному обслуговуванні. Але чи справді це так? Чи просто за високими цінами ховається лише ілюзія безпеки? Все перевіряється на практиці.

Громадянин Р. у січні 2012 року придбав в інтернет-магазині «Rozetka» ноутбук «Toshiba», вартістю 4041 грн. 90 коп. І нібито все нормально, але вже починаючи з лютого, придбаний ноутбук неодноразово виходив з ладу, що проявлялося в тому, що він не вмикався. Гарантійний термін експлуатації даного товару відповідно до гарантійного талону становить 12 місяців з дня його придбання. З метою усунення недоліків ноутбук тричі передавався на гарантійне обслуговування до сервісного центру ТОВ «Ф1 Центр» для здійснення ремонту. Причина виходу з ладу одна і та сама – несправність материнської плати.

Систематичність таких поломок і невиправданість постійних ремонтів налаштували споживача на звернення до інтернет-магазину «Rozetka» із вимогою розірвати договір та повернути сплачену грошову суму. Підстава – істотний недолік товару за наявності всіх необхідних документів. Таке право прописане не лише в Законі України «Про захист прав споживачів», але й на сайті самого магазину в розділі «Гарантія та сервісне обслуговування».

Некоректність поведінки працівників торгової інтернет-мережі, з якою зіткнувся споживач, неадекватність і навіть грубість по відношенню до своїх клієнтів, які забезпечують живу рекламу та підтримують криву попиту, була неочікуваною і навіть незрозумілою. Просто вразило сліпе посилання на законодавство і водночас нерозуміння цих положень. Коли зачитують ваші права, за реалізацією яких ви і звернулися, і водночас відмовляються їх виконувати не пояснюючи чому, погодьтеся, що це трохи збиває з пантелику?! Як порозумітися з персоналом, що обслуговує, пересічним громадянам без юридичної освіти?

Некомпетентність фахівців, які будучи звичайними операторами кол-цетру, називають себе «менеджерами», необізнаність самих менеджерів, від яких крім притупленого погляду та пустих розмов нічого добитися більше не можна, – ось що насправді приховано за рекламою та діловою репутацією інтернет-магазину «Rozetka».

Крім «Rozetka», є ще безліч інтернет-магазинів, які маючи в асортименті аналогічний товар, реалізують його за доступнішими цінами. Однак ціни – це ще не все. Орієнтація на клієнтів та додержання всіх вимог законодавства про захист прав споживачів – ось основні правила, яких треба дотримуватися, щоб мати міцні позиції в онлайн-торгівлі. Прикро, що в наш час цього ще не зрозуміли або ж скоріше відмовляються зрозуміти!

Саме по собі напрошується запитання: так за що ж переплачувати гроші: за неякісний товар чи за ще гірше гарантійне обслуговування? І з впевненістю можна відповісти: міф не вартий таких моральних зусиль та матеріальних затрат!

  • Tod

    Я думаю єдина причина чому Розетка так часто згадується у різних не дуже гарних історіях споживачів – це тому ще магазин найбільш популярний в Україні. Подібні аналогії спадають на думку про згадуванні Приватбанку. Чим більша компанія тим більший ризик потрапити у неприемну ситуацію, хотя обидві ці компанії мають безліч плюсів. Тобто припустимо є 0,05% незадоволених і враховующи що у них клієнтів найбільше ця цифра буде досить вагомою. На власному досвіді переконався при зверненні як у інші банки, так і в інші інтернет магазині – у кожного однакові проблеми. Колись при мені менеджер бачив несправний пристрій (телефон) пробував і на власні очі переконався в наявності проблеми – казав що “все добре, все працює”.. місяць потім витратив на звернення у ту контору, ремонт і все “зі скрипом” хотя управляючий магазина (не менеджер) потім вів себе прекрасно. Нажаль “людський фактор” у нас такой грає певну роль… Взалагі вихід один – зертатися до суду якщо є певна проблема. Це вам не Америка))