CRM-системи – автоматизація бізнес-процесів

CRM-системи

CRM-системиCRM-системи являє собою набір інформаційних систем, які автоматизують бізнес-процеси компанії. Такі системи допомагає швидше вирішувати питання по роботі з клієнтами, а також оптимізують діяльність організації, дозволяючи зменшити витрати на збір інформації, на її аналіз і на подальше управління продажами.

Стандартний набір функціоналу CRM-системи включає:
/ / Базу даних за наявними продуктам і цінами;
/ / Дані про ситуацію на ринку і конкурентів;
/ / Систему планування діяльності;
/ / Модулі, що дозволяють управляти контактами, взаємодіяти з клієнтами, управляти ув’язненими і потенційними договорами;
/ / Інструменти для маркетингу і створення звітів.

Крім цього, CRM-системи виконують:
/ / Автоматичну підготовку комерційних пропозицій;
/ / Аналіз і сегментацію наявної цільової аудиторії;
/ / Створення списків потенційних клієнтів, а також їх розподіл по торговим представникам;
/ / Планування маркетингових кампаній і проведення досліджень;
/ / Аналіз результатів.

З різних причин у кожному конкретному випадку може бути затребуваний не весь функціонал CRM-системи. Найбільша користь від використання CRM-системи досягається компаніями в секторі «business-to-business», які використовують метод прямого продажу продукції кінцевому споживачеві. Наприклад, серед таких компаній можна виділити рекламні, комп’ютерні, консалтингові фірми, банки тощо, оскільки метод прямого продажу увазі подальше взаємодія компанії з клієнтом.

CRM-системи дозволяють відстежити історію роботи компанії зі своїми клієнтами і використовувати її. Це дозволяє спрогнозувати реакцію споживача на зміни продукції або проведені заходи і отримати максимально вигідний результат.

P.S. Сейчас разные технологии вносят в работу компаний те или иные новшества, например Кредит Вебмани позволяют быстро получить нужную сумму денег для интернет покупок.