Чорна блискавка щебетала, із Парижу прилітала

«Чорна блискавка» – фільм про московського студента, який на День народження отримує стареньку «Волгу», яка, як виявилось, літає. З її допомогою він успішно заробляє гроші, рятує людей та завойовує серце коханої. Насправді, сюжет фільму не можна назвати оригінальним, а навіть доволі заїждженим. Початок фільму нагадує «Трансформерів», середина – «Людину-павука» та під кінець ми бачимо щось на кшталт «Залізної людини». Але фільм я оцінюю позитивно, більш того, він став для мене сюрпризом. Продюсером фільму виступив Тимур Бекмамбетов, режисер обох “дозорів” та «Wanted» з Анджеліною ДжолІ. Всі його фільми наповнені спецефектами, а от історія зазвичай кульгає. Тому було важко уявити хорошу історію про хлопця, в якого замість суперздібностей з’являється літаюча «Волга». Але, короче кажучи, фільм виявився доволі добрим та повчальним. Історія кохання не виглядає занадто банальною вже тому, що закохані не роблять якихось зовсім непотрібних дурниць. Та й самі актори мають приємну зовнішність і добре грають.Спецефектів в міру, кумедні ситуації присутні, зустрічається чимало дурнуватих моментів, але загалом можу сказати, що росіяни на правильному шляху до зйомок блокбастерів у стилі Голівуду.

«З Парижу з любовю» – непоганий бойовик на один вечір. Сюжет теж невибагливий: два напарника відправляються у подорож Парижем, лишаючи після себе гори трупів поганих хлопців. Один з них (Джонатан Ріс-Мейєрс) давно мріяв взяти участь у справжній спецоперації, і тепер отримав таку нагоду. Його крутого американського напарника грає Джон Траволта з оголеною головою, що йому, на мій погляд, дуже личить. Принаймні в цій ролі.

За законом жанру персонаж Траволти стріляє поганців перш ніж вони встигають щось сказати. Він швидкий та дотепний, при цьому завжди розуміє серйозність ситуації. Робота для нього – справжнє задоволення. Його нерішучий друг людей ніколи не вбивав, а тому за законом жанра під кінець фільму навчиться робити те, що є необхідним. До цього він просто потрапляє час від часу в халепи, але йому є на кого покластися.

Якщо Ви вже дивились «Заручницю»(Taken) з Ліамом Нісамом, то майте на увазі, що цей фільм саме від її творців. Тож можете сміливо ставити ці два фільми в один ряд и вирішувати, дивитись цей «тупий» бойовик, забувши про банальність та нереалістичність того, що коїться на екрані, чи ж обрати щось інше.

Приємного перегляду, якщо Ви на нього, звичайно, зважитесь:)

Я студент, вчусь на перекладача. В майбутньому мрію перекладати фільми. До речі, кіно – моя стихія. Я доволі балакучий, якщо знайду для себе тему. Дуже полюбляю жартувати.
  • Тарас

    Подивився сьогодні з Парижу з любов’ю. Траволта зіграв класно. Жарти його героя вписались у фільм. Взагалі тривалість фільму 80 хвилин, а таке відчуття, що я дивився 30. Екшин…

  • NicKeLas

    Ага, мені він теж трохи коротким показався. Мабуть через те, що сюжет і так зрозумілий.

  • “Блискавку” бачила! Я в захваті! Гарний, повчальний фільм..

  • Катерина

    “париж” – повний відстій. не повчальний, сюжет – банальний, не цікавий, через день вже не памятаєш про шо то кіно. єдине – динамічний. і кінець зачепив.

  • NicKeLas

    В принципі, я такого приблизно й очікував від цього фільму. Саме динаміка в ньому непогана, і іноді дуже хочеться подивитись саме такі фільми. Ось і намагаюсь давати невеликі поради щодо фільмів, бо вже більш-менш розумію, які в людей можуть бути смаки і що їм може сподобатись, а чого навіть не слід дивитись. Наскільки це в мене виходить, перевірю по подальших комментах до статей))

  • Миколо, я “Блискавку” подивилась після твоєї статті, тому якийсь вплив вона таки мала)

  • NicKeLas

    Хехе, як я писав в попередній статті, читаючи відгуки, є ризик, що враження можуть бути наполовину власними, а наполовину автора рецензії. Та я постараюсь бути об’єктивним і дати читачам нагоду самим оцінити фільми)

  • оце правильно! рецензія – це той аналітичний жанр, який має ознайомити, а не нав”язати якусь позицію щодо фільму… усе правильно.

    Мені особисто “Блискавка” дууууже сподобалась… гарно знято, актори Н Е П Е Р Е В Е Р Ш Е Н О зіграли. Фільм виглядає досить дорогим і якісним. Погоджуюсь з тобою у тому, що росіяни на правильному шляху до зйомок блокбастерів у стилі Голівуду. У них гарно виходить. Та й ідея фільму досить розумна… Ще раз переконалась у тому, що треба людям допомагати… і те добро, напевно, колись тобі повернеться…

  • Катерина

    “Блискавка” робилась у Голівуді. Точніше, більша її частина. Продюсування – американське. А от режисер – російський. Тімур Бекмамбеков. Відразу ж видно – це американський комікс, в Росії такого ще не навчилися робити. “Ночной дозор” – та ж фігня. Зроблено в Америці. Тому такі круті зьйомки, спецефекти.

  • NicKeLas

    Катерино, згоден, але сама історія мені здалася набагато ближчою та “життєвою”, ніж в тому ж “Спайдермені”. І навідміну від дозорів це вже більщ якісний продукт. Можливо, от так поступово виробництво і перейде в Росію.
    Поправка: Бекмамбетов виступав лише в ролі продюсера, хоча його вклад в цей фільм дуже великий.

  • Катерина

    Ну, так. Не суттєво. Я просто наголосила на тому, що це не рос. – не доросли. Так, якщо порівнювати зі спайдерменом, то звичайно. але ж я не порівнюю. якщо виробництво перейде в Росію – то буде круто )
    Дозори мені в тисячу разів більше сподобались. саме ідеєю. і акторами. і взагалі – це те, що запомятовується! а блискавку я подивилась і забула. чи ти про підвищення рівня спецефектів та всього того начиння, що сприймається зорово? тоді так. але ж це не головне, погодься.

  • Погоджуюсь. Я маю на увазі саме те, що фільм вийшов доволі цілісним і я гадаю, його можна запросто показати в США. На нього було б не страшно підти в кінотеатр, бо останні кілька років новорічні прем’єри часто розчаровували глядачів. Просто щодо дозорів в мене не зовсім позитивне ставлення. Книжок я не читав, а тому перший фільм показався дуже сумбурним, сподобався лише через спецефекти та пісню. А от другий дуже сподобався.