Брендінг. Що таке і для чого це треба?

Брендінг

БрендінгБізнес і його розвиток з кожним роком стає жорсткішим і конкурентним. Для того, щоб стати лідером і виділитися із загальної маси, необхідно шукати методи і рішення. Епоха нової економіки генерує нові поняття, такі як торгова марка, брендінг, інтелектуальна власність, бренд-менеджер. Потужним знаряддям стають дизайнерські рішення по оформленню фірмового стилю і створення унікальності для певної компанії.

Створення ділової репутації важливий момент, який зможе залишатися на висоті і відображати особливості виробництва, маркетингу і ринку. Брендінг працює практично на всіх напрямках бізнесу, маркетингу, менеджменту і інших видів діяльності. Однаково важливий бренд, як для приватної невеликої фірми, так і для високотехнологічного виробництва.

У сучасному світі брендінг стає предметом професійної уваги, а інтерес до розвитку бренду має на увазі залучення фахівців у своїй області. Брендінг стає на ступінь професійного навчання.

Термін з’явився давно, ще за часів вікінгів. Слово “brandr” переводилося як клеймо, яке засвідчувало право на худобу або домашнє начиння. У деяких норвезьких районах слово використовується для знаку, клейма худоби. Символи і знаки завжди виділяли унікальні речі або означали соціальний статус. В давнину символами і знаками означали речі, які належали певним кланам або громадам.

Брендом може бути знак, символ, термін, ім’я, слово або сукупність декількох елементів. Брендом ідентифікується товар, послуга, компанія або виробник, що дозволяє виділитися серед конкурентів. Досить часто логотипи бренду наносяться на різні товари наприклад одяг http://maikoff.com.ua/category_14.html і тому побідне – чудова реклама, до речі. Перед створенням певного стилю компанії і розробки бренду, продумуються усі складові, і враховується суть і потреби потенційних клієнтів.

Вибираний символ або логотип повинні відбивати суть продукту або послуги, а також відбивати діяльність компанії. Для деяких компаній потрібно розширений образ, який дозволить встановити із споживачем тісний зв’язок і добре запам’ятається у візуальному відображенні. Наприклад, для ювелірних виробів відмітною особливістю є золотистий колір і відблиски каменів, форма діаманта або кристала.

Бренд повинен асоціюватися з продуктом і викликати довіру споживачів, відбивати певні цінності. Розробка бренду – це копітка і відповідальна робота, тому створювати унікальний символ повинен професіонал своєї справи.